![]() |
Hoofdpijn :(
Ik heb nu alweer 3 dagen hoofdpijn, dan is het ff weg en dan komt het weer terug, het is van die vervelende hoofdpijn achter je ogen en je voorhoofd, ik ben er voor naar de dokter geweest maar ze weten niet wat het is , met mij ogen is ook nix mis :( ik begin zo langzamerhand gek van mezelf te worden steeds die irritante vervelende hoofdpijn (n)
paracetamol werkt niet meer bij mij, op een gegeven moment zat ik op 8 van 500mg per dag dus, het begint nu echt vervelend te worden die hoofdpijn (ga me niet ziek melden ofzo voor werk als ik hoofdpijn heb hoor) er is zeker weten niets mis met me ogen ben naar oogarts geweest, me monitor staat op 75 Hz, en de kamer is goed geventileerd, ik ben wel allergisch maar dan krijg ik het benauwd en daar heb ik juist weinig tot geen last meer van tegenwoordig, voorhoofdsholte-onsteking is het ook niet dat had de dokter vast wel gezegt |
oog-hoofdpijn noem ik dat altijd,
heb je het aan één kant of aan beide? |
Wordt het erger als je naar links, rechts of omhoog kijkt? En ben je daarbij ook verkouden of zit je neus helemaal verstopt?
Dan zou het weleens een voorhoofdsholteonsteking kunnen worden (n) |
Citaat:
|
vraag je dokter eens naar migraine....
|
Citaat:
|
Citaat:
t lijkt me iig niet gezond |
Dat is het probleem dus mijn dokter zegt: Het is geen voorhoofdsholte-ontsteking en geen migraine, het komt er dus op neer dat ze het niet weten, en volgens de opticien is er ook nix mis met mijn ogen.
Ik krijg wel meer last van me hoofd als er koude wind op komt of als er bijv tegenliggers op de weg zijn , dan doen de lichten pijn aan me hoofd |
en geluid?
|
Citaat:
|
1 tip: Niet teveel paracetamol want op een gegeven moment krijg je er koppijn van..
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je al een scan laten maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
stress?
|
is moeilijk en klote zoiets als je afgewimpeld word! ik heb ooit 3mnd met knallende koppijn rondgelopen ook nikss aan mn ogen en dokter zei dus dat t stress was... en tis idd klote mar die paracetamol ed helpen op een gegeven moment niet meer als je die dagelijks neemt :s khoop voor je dat t snel over gaat!
|
Citaat:
|
Ik heb ook veel hoofdpijn en dat komt door me houding.
Zit je wel goed met je rug en schouders en ontspannen, want als het geval is dat je niet goed zit kun je erge last van hoofdpijn krijgen. Dat trekt van je schouders naar je hoofd ofzo.. misschien dat dat het is |
Kijk nog een optie.
Ik zou me dus echt niet zo snel met een kluitje het riet in laten sturen door de huisarts. Misschien brengt de uitslag van de scan wel licht in het duister...toch nog even door de zure appel heen bijten dan. |
Heej.. Ik was laatst ook bij de dokter geweest want had bijna elke dag last van hoofdpijn, het was stress volgens hem ben toen aan m'n neus geopereerd en heb toen een bril tegen de hoofdpijn gekregen, heb nu nog wel snel last van hoofdpijn maar een stuk minder.:)
Gewoon door blijven zeiken dan helpen ze je wel! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |