![]() |
my morning jacket morgen
MELKWEG
21.00 hrs / doors: 20.30. € 11,00 + memb My Morning Jacket / Anticon presents: Why? (cLOUDDEAD) * Free for year-members ** Concerts have been combined. Showtime WHY? 21.00 hrs wie gaan? ik iig |
Als je een kaartje voor Why? hebt, krijg je MMJ er dan gratis bij? :eek:
|
ja :D
maar wat is dat why? dat ken ik niet... en welk kaartje zou goedkoper zijn? want ik moet morgen nog ff kaartjes scoren :p |
Woei! Dat moeten we vaker hebben!
Why? is "abstracte" (wat een CKV woord) hiphop die een beetje tegen indie aan leunt. Het Why? kaartje kostte 10 euro, dus dat scheelt een hele euro :cool: Hoe laat begint MMJ eigenlijk? |
hmm klinkt interessant
heb je downloadtips voor me? hoe laat MMJ begint weet ik niet, why iig om 20.30 uur (en als 1e denk ik dus) |
Citaat:
Werk van Why? ken ik niet, maar cLOUDDEAD is super. Kut, ik wil erheen. MMJ ken ik niet, maar allmusic.com vergelijkt ze met The Flaming Lips en Mercury Rev dus dat moet wel goed zitten. Download tips? |
Citaat:
Themselves en Deep Puddle Dynamics zitten ook aardig in de buurt (het is allemaal een Anticon/Mush orgie). @Escapism Why - Oaklandazulasylum Why - The Early Whitney EP |
MMJ is gewoon enorm mooi en fragiel. Ik vind vooral The Tennessee Fire en At Dawn mooi; hun laatste cd heb ik nog niet aandachtig beluisterd (na 3 nummers vond ik er niet zo veel meer aan...).
|
Citaat:
@belgo: dank u |
ik baal, want ze zijn vanaaf hier....
maar ik kan duzzz niet heen... grrr..... :( :mad: maar veel plezier enzo :) |
pfff vanavond in vera, ik ga dr zo heen. gratis.
|
erg leuk en ik wou dat ik erheen ging
|
de verashow was iig geniaal.
|
nou dat beloft dan veel goeds he
|
ze spelen iig veel harder dan hun vorige shows. (nieuwe album is ook vrij hard)
|
Oh, ik hoopte op dat mooie oude werk. Mja, we zien wel. :)
|
Citaat:
|
damn ik vond MMJ echt kansloos gewoon :S had het echt totaal niet voor mij
why? daarentegen :cool: fuck wat een vette band! die drummer is echt te koel gewoon :D |
Citaat:
Why? was zo geil dat ik na hun concert m'n onderbroek moest verschonen. |
:D
ja why? maakte de hele avond voor me goed gelijk maar ff cdtje van gekocht |
Ik kwam er gister achter dat ik een mp3 van Why? had.. Ben erg onder de indruk en probeer er niet aan te denken dat ik ze gemist heb. En ook niet dat ik Enon gemist heb. Maar zaterdag misschien Patrick Wolff <3
|
ik was er ja.
was vet....alleen jammer dat t maar zo kort was, ik vond anticon allstars [mede daarom] leuker. cd had ik al.... (y) maarja ik ben helemaal anticon fan of hoe je t ook wil noemen dus t was natuurlijk sowieso helemaal geweldig :) |
goh, niet zo enthousiast over de MMJ show in de Melkweg??
raar, ik vond de verashow echt geniaal :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |