![]() |
nieuw meisku.. :)
hee hee :p
kben nieuw hier...kan iemand me een beetje op weg helpen? ben behoorlijk into gedichten, schrijf zelf veel, zal dr 1 laten zien :p niet mijn beste, maar it'll do... Wijzende vingers Mensen die kijken Vraag ik me af Hoe zal het zijn? Nooit geen agressie Geen pijnlijke woorden Gewoon mezelf Net als ieder ander te zijn Mij accepteren Ze zullen het leren Al zal het me eeuwen kosten Het moet maar tijdens het lijden die starende blikken het klotengeroddel verlies ík de moed nooit kunnen weten zelfs ik heb gevoelens verbijsterde mensen ze kijken verwonderd! Zíj ook gevoelens? Dat ga je niet menen Ik schaam me diep Laat me afgezonderd Het doet me wel pijn Maar voor nu laat ik even Die mensen achter me Ik wil toch óók leven? tjah... laat maar weten of het wat is... :bloos: liefs mandy! |
Welkom ;). Over je gedicht; ik wel dat je gevoel hebt voor ritme, het loopt op zich lekker als één geheel, maar ik vind je gedicht qua verwoording niet zo sterk; het is te expliciet. Ik mis vernieuwend/orgineel taalgebruik en beeldspraak.
Je inhoud is op zich goed, maar probeer het eens wat anders te verwoorden. Verder spreekt je dichtvorm me niet zo aan; het is wat te eenvoudig naar mijn idee. Begrijp me niet verkeerd; dit is absoluut niet bedoeld om je af te kraken, maar om je te helpen :)! |
Ik schrok me dood, was het bijna met xineof eens :/... Maar de dichtvorm staat mij wel aan, 't is lekker van de straat. (En niet gaan mauwen als dat niet de bedoeling was.)
|
Het dreunde lekker weg :). Leuke binnenkomer!
|
mooi onderwerp waarbij die ietwat simpele verwoording goed past.
zit over het algemeen genomen een goed ritme in |
komt over als een gedicht dat geveolsmatig geschreven is, ik vind de manier waarop het staat wat onhandig lezen. Het ritme erin wisselt nog al eens maar op zich is dat niet echt storend. Je woordgebruik is misschien wat simpel, en je onderwerp wat afgezaagd. Ik vind het meer als een verhaal klinken dan een gedicht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |