Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dilemma (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=649922)

guess what 02-11-2003 19:41

Dilemma

Ik heb een paar keer met een jongen gezoend in de afgelopen maanden. Maar telkens hadden we allebei zoiets van, t is leuk om af en toe te zoenen, maar verder niks. Maar toch begint langzaam de vonk over te slaan, van mijn kant. Maar nu heeft hij gevraagd of ik mee ga naar de bios, en dan moest ik zelf maar beslissen of we met zn 2en gaan of dat er nog bijvoorbeeld twee mensen meegaan.
Aan de ene kant wil ik graag dat we alleen gaan, maar ben bang voor gekke stiltes in de pauze enzo. En dat is in ieder geval niet het geval als die andere twee meegaan, maar dan is het minder 'daterig'. Wat moet ik doen?

Princesita 02-11-2003 19:53

Gewoon met z'n 2-en gaan! Is er geen Pathe-bios bij je in de buurt, daar zitten geen pauzes in de film :D En als je dus wel van die vervelende stiltes krijgt, is het misschien gewoon niet de jongen voor jou, en weet je dat ook weer :) Is wel vervelend maja...
En stiltes hoeven trouwens ook niet altijd vervelend te zijn hoor. In de pauze kun je ook gewoon in de zaal blijven zitten meestal, en heb je het gewoon ff over de film ofzo. Misschien is het wel zo gezellig dat je al in z'n armen ligt :p dan hoeft er nix meer gezegd te worden!
Have Fun!
X Ellen

Misses QT 02-11-2003 20:01

Als je het mij vraagt is dit van zijn kant gewoon een poging om jou te laten merken dat bij hem de vonk is overgesprongen! Hij vraagt je mee naar de bios en laat aan jou over of het een 'echte' date voor 2 wordt of niet, geweldig toch? Met z'n 2en gaan dus en kijken of er misschien toch meer in zit voor jullie!

guess what 02-11-2003 20:10

dankjewel voor jullie reacties!

Last Resort 02-11-2003 22:52

gewoon met zn 2en gaan (y) Alles gaat vanzelf, trust me

Laat ook ff weten hoe het is gegaan he ;)

de abt van sion 02-11-2003 22:57

Anderen meenemen? Ben je nu helemaal gek?

Auntie M 03-11-2003 09:00

Citaat:

Misses QT schreef op 02-11-2003 @ 21:01:
Als je het mij vraagt is dit van zijn kant gewoon een poging om jou te laten merken dat bij hem de vonk is overgesprongen! Hij vraagt je mee naar de bios en laat aan jou over of het een 'echte' date voor 2 wordt of niet, geweldig toch? Met z'n 2en gaan dus en kijken of er misschien toch meer in zit voor jullie!
Yep, en als je besluit om met z'n 2-en te gaan en er vallen stiltes ga je gewoon zoenen, daar zijn jullie toch al bekend mee.

Optima 03-11-2003 12:29

Citaat:

guess what schreef op 02-11-2003 @ 20:41:
en dan moest ik zelf maar beslissen of we met zn 2en gaan of dat er nog bijvoorbeeld twee mensen meegaan.
HALLO KAN HET NOG MAKKELIJKER. Zie uje niet wat voor een fantastische mogelijkheid je aanbied? Ik zou er echt niet over nadenken, pak die kans, gewoon met z'n 2en. Als hij er later op terugkomt is er nog niets verloren, en als hij zegt dat hij niet ' verder' met je wil, dan zeg jij ' hoe kom je daar bij? alleen omdat we met z'n 2en naar de bios zijn gegaan? Komop dat doe ik met zoveel jongens..."

ondertussen mag je naar het toilet om te huilen, maar je hebt wel een alibi

Auntie M 03-11-2003 12:31

Citaat:

Optima schreef op 03-11-2003 @ 13:29:
HALLO KAN HET NOG MAKKELIJKER. Zie uje niet wat voor een fantastische mogelijkheid je aanbied? Ik zou er echt niet over nadenken, pak die kans, gewoon met z'n 2en. Als hij er later op terugkomt is er nog niets verloren, en als hij zegt dat hij niet ' verder' met je wil, dan zeg jij ' hoe kom je daar bij? alleen omdat we met z'n 2en naar de bios zijn gegaan? Komop dat doe ik met zoveel jongens..."

:cool:

guess what 03-11-2003 15:28

Citaat:

Optima schreef op 03-11-2003 @ 13:29:

haha dankje. is ook wel waar eigenlijk.
@last resort, kzal laten weten hoe t ging. misschien ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.