![]() |
MBO......Sport??
Weet iemand een MBO opleiding waarin veel sport voorkomt, en ik heb alle ROC pagina's al gehad, ik zoek eigenlijk iets in Nederland en anders net over de grens in Belgie........
PLEASE HELP ME!!!! |
het sios in heerlen
|
Citaat:
En anders uiterlijke verzorging.....(het is niet voor mij) Maar andere opties dan het ROC graag!!! |
Citaat:
Sport- en bewegingscoördinator (4) Sport- en bewegingsleider (3) Sport- en Bewegingsleider (4) Ik denk dat daar wel veel sport in voorkomt :confused: |
hai hai,
ik heb een maandje geleden het toelatingsexamen op het cios gedaan in sittard maar het was echt heel zwaar en als je volgend jaar nog na het cios wil dan ben je denk ik een beetje te laat met inschrijven want alle toelatingstesten zijn allemaal al gedaan maar je kan het gewoon proberen... je hebt ook nog een cios in goes en ook nog in tilburg en in heereveen ook nog dus keus genoeg!!! succes.... kuzz monique |
Bij mij in de buurt heb je een MBO-sportopleiding. Ergens bij Amsterdam ofzo
|
Voor alle ciossen ben je in ieder geval te laat. Toelatingstesten zijn allemaal al geweest. Zit er zelf, maar wat bedoel je nou geen ROC? Alle MBO opleidingen zijn momenteel ondergebracht in Regionale Opleidings Centra, dus alleen de particuliere opleidingen zijn geen ROC's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |