![]() |
Steam systeem half-life
Wie werkt er met het steam systeem, het schijnt volgens valve zelf een goed systeem te zijn, maar zijn er hier ook mensen die dat kunnen beantwoorden of het echt zo goed is.
Ik had begrepen dat je automatisch update, dus geen gezeik met patchen, en dan denk ik aan een battlenetsysteem. Kan iemand hier over vertellen Dit heb ik van de valve site: BECOME PART OF THE STEAM COMMUNITY Play the latest Valve games (like Counter-Strike 1.6 beta!) Get automatic updates (no more patching!) Chat with friends, even while you play Find the best servers & find your friends' games Receive Steam-Only special offers |
Het systeem vertoont nog een hoop bugs, maar als je het eenmaal werkend hebt is het zeer goed te gebruiken.
Probeer het gewoon. |
Ik ben d'r nog steeds niet aan begonnen. Zolang het nog kan/moet blijf ik wel bij cs 1.5 / won. Zolang m'n 'vaste' servers nog niet overgestapt zijn doe ik dat ook niet.
Hoor d'r verder veel negatieve dingen over maar ik hoop, en ga d'r eigenlijk van uit, dat dat puur kinderziektes zijn... Die vermijd ik maar even dus. |
Citaat:
Ze zouden eigelijk weer een half-life versie uitmoeten brengen met steam erbij en alle toffe mods, die was er al, maar zonder steam en dod. |
Citaat:
|
Citaat:
best lastig, maar ik probeer het. |
Citaat:
Het gaat erom, dat je key wordt vastgezet een een password en username, die je in het begin invoert. Dus je kan reinstallen zovaak je wilt. Feit is echter, dat je je key aan niemand kan uitlenen, zonder je username en password te verstrekken. Want anders kunnen zij niet op het steam netwerk. |
Damn.
Mijn pc naar de tyfus, ik pasword en zo kwijt. Maar verder is het wel mooi hoor.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |