![]() |
meisjes wat vinden jullie er zo lekker aan....
als jullie vriendje in jullie vagina klaarkomt? (veronderstelt dat jullie t zonder condoom doen)
is dat gewoon t idee dat jullie lieve lekkere vriend klaarkomt 'dankzij' jullie, of is t erg lekker als dat sperma door de vagina heenraast :bloos: of is het iets anders?? dit o.a. naar aanleiding van meerdere antwoorden bij andere topics waar ik zagstaan dat cveel meisjes t t lekkerste vinden als hun vriend in hun klaarkomt..... |
Ik vind het niet lekker, het is praktisch. haha.
|
Ten eerste is het nogal onleuk om vlak voor hij klaarkomt op te houden, dus dan liever erin he :).
Het sperma dat erin komt voel je nauwelijks, alleen als het echt keihard spuit, maar je voelt wel de penis wiebelen en allerlei dingen doen op dat moment, en dat is leuk. |
Citaat:
|
ik voel het soms niet eens :o (dat het sperma eruit komt bedoel ik dan hè) dattie klaarkomt merk je wel :evil:
ik vind het niet zo zeer het sperma wat dan in je zit fantastisch, maar het idee erachter dat je vriendje in je klaarkomt...hmmm.....dat kan niet vaak genoeg zijn! :o |
Het is meer hoe hij helemaal is op dat moment. Stevig vastgrijpt en.. mm.
|
Ik voel het niet, hoogstens het kloppen en het daarna inkrimpen, maar verder niets... ook kan je het wel aan z'n gezicht zien :D:)
|
Citaat:
|
ik voel helemaal niets van het feit dat hij klaarkomt. het is voor mij gewoon het feit dat het lekker is om hem in mij te voelen en een leuk idee dat het voor hem blijkbaar ook lekker is, want hij komt er van klaar. Daarbij is het gewoon lekker om klaar te komen en leuk om hem te zien klaarkomen als die lichamen helemaal in elkaar verstrengeld zijn...lekker intiem enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je voelt is dat het allemaal nog iets dikker en harder en warmer word, het gaat kloppen en je wordt wel erg nat opeens, maar het spuiten zelf ( serieus: de afdeling spriets spriets?) is me nooit zo opgevallen.
Toch eens op letten... |
Citaat:
|
Tuurlijk, warmte en nattigheid. Maar ik voel geen gesprietsspriets. Ik voel het wel dat er iets uit is en in me zit, maar zoals je het er in je mond echt live kunt voelen uitspuiten, dat voel ik daar niet.
Ik denk dat we het daarvoor te diep doen. Hmm, misschien ideetje... |
Het gevoel opzich is niets bijzonders, het is echt niet een bijzonder lekker gevoel ofzo (naar mijn idee), maar het idee gewoon... Zo intiem, dat is gewoon een uiting van liefde. Helemaal in elkaar op gaan.
Filosofisch... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
me vriendin heeft het lieverd niet, omdat ze bang is dat ze zwanger raakt? maar ze slikt de pil?? maar ik dring niet aan, het is niet leuk voor haar, als ze steeds in haar achterhoofd houdt dat ze zwanger kan raken.. tsjah..
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ontneemt ze jullie voor niks een heel fijn moment in een vrijpartij. Als zij de pil niet vergeet, is de kans op zwangerschap echt heel erg klein. Ik vond het eerst ook eng, om te vertrouwen op de pil. Hoe kon zo'n klein wit tabletje daar nou enige invloed op hebben. Ik werd toch ook nog gewoon eens in de maand ongetsteld? Maar na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt, en ga je erop leren vertrouwen. Jullie kunnen toch moeilijk zo doorgaan? |
Citaat:
Je kan makkelijk zo doorgaan. Waarom niet? Als zij maar achter deze manier/beslissing staan.. En het kan nog steeds een heel fijn moment zijn als hij niet in haar klaar komt. Believe me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het nogal onpraktisch, aangezien ik de binnekant schoon moet gaan maken, en ik ben altijd (onnodig) bang om zwanger te raken als ik dan de volgende dag de pil per ongeluk n uurtje later slik.
maar het is wel lekkerder zonder condoom |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |