Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   gesprek gehad (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=650720)

lief mutsje 03-11-2003 15:31

gesprek gehad

Een paar maanden geleden vroeg ik jullie hulp omdat ik een goede vriend had (mijn beste vriend) wara ik eigenlijk stiekum een beetje verliefd op aan het worden was. hij zat op dat moment in het buitenland etc.

nou was hij afgelopen week een weekje weer in nederland. en in een aangeschoten bui hebben we elkaar de liefde verklaard. hij blijkt al bijna een jaar helemala gek van me te zijn, maar durfde het niet te zeggen omdat hij bang was me kwijt te raken. Precies hetzelfde had ik dus ook al die tijd.. Het werd uiteindelijk een avond met heel wat tranen. Ik ben namelijk nog steeds erg bang om hem kwijt te raken, maar zie ook in dat wat wij hebben al lamngzaam aan het uitgroeien is tot meer.

De keus voor wat er nu gaat gebeuren tussen ons ligt nu helemaal in mijn handen, maar ik weet dus niet wat ik moet kiezen!

Manuzhai 03-11-2003 15:33

Als je nu niet doorgaat gaat het sowieso mis, dus het lijkt mij in deze situatie verstandiger dat jullie elkaar in de armen gaan vallen en een relatie beginnen (of iets dergelijks).

maria 03-11-2003 15:34

doe eens hetzelfde als jullie nuchter zijn...

Last Resort 03-11-2003 15:45

lijkt me nogal logisch wat je moet doen, of mis ik iets ofzo :confused:

lief mutsje 03-11-2003 15:50

We zijn (nu nog wel) echt beste maatjes. We weten echt alles van elkaar. dat maakt het alleen maar moeilijker. Daarnaast ben ik bang dat ik deze vriend hoe dan ook kwijt zal raken....

hardhitter 03-11-2003 15:59

als jullie al tegen elkaar gezegd hebben dat jullie verliefd op elkaar zijn kan je al niet meer terug volgens mij. Als je nou besluit niks te beginnen is de vriendschappelijke/ ouwe relatie ook naar de galle dus kunnen jullie beter gewoon een super mooie tijd hebben met zn tweeen ja toch?

je moet gewoon doen wat je NU wil en wat er over 1,2,3 jaar/ maanden/ weken gebeurt zie je dan wel weer... als jullie nu echt zulke goeie vrienden zijn komt dat heus wel goed

succes

Slettelina * 03-11-2003 17:21

Citaat:

Last Resort schreef op 03-11-2003 @ 16:45:
lijkt me nogal logisch wat je moet doen, of mis ik iets ofzo :confused:
:)

lotjesnotje 03-11-2003 20:38

gewoon een relatie beginnen denk ik en dan kijken hoe het loopt.... als je egt zulke goede vrienden ben dan komt da wel goed allemaal als ut niks word daar hoef je niet bang voor te zijn....

FOOIJDONK 04-11-2003 09:30

dronken mensen spreken altijd de waarheid!!
(y)

Aniken 04-11-2003 10:43

Citaat:

FOOIJDONK schreef op 04-11-2003 @ 10:30:
dronken mensen spreken altijd de waarheid!!
(y)

Nah.. Ik heb toch vrij regelmatig gelogen dat ik helemaaal niet dronken was..

[D0RIEN] 04-11-2003 10:56

Gewoon een relatie beginnen. Hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk; wat is dan het probleem?
Tuurlijk, het kan misgaan, maar dat kan elke relatie, en zeker als je hier vantevoren vanuit gaat en in doemscenario's gaat denken.
Probeer het gewoon, wat heb je te verliezen? WIe weet gaat het hartstikke goed en hebben jullie samen een hartstikke leuke tijd.

FOOIJDONK 04-11-2003 17:30

Citaat:

Aniken schreef op 04-11-2003 @ 11:43:
Nah.. Ik heb toch vrij regelmatig gelogen dat ik helemaaal niet dronken was..
dan was je niet dronken genoeg

snap dat dan!!
(y)

Moonshine 04-11-2003 17:34

Gewoon proberen (y) Cool dat ie er hetzelfde over denkt trouwens :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.