![]() |
na hoelange tijd meer dan zoenen/sex?
zijn al wel topics over hou oud je was bij ontmaagding etc., maar deze bestaat geloof ik nog niet...toch?
Dusse...na hoeveel maanden dat je een relatie hebt ga je over op sex? En hoe oud ben je? just curiosity... |
Ligt eraan wanneer je er aan toe bent. is geen min. leeftijd aan verbonden!
|
Maar omtoch maar even antwoord te geven hoe dat bij mij ging.
Na 3weken gingen we verder. En het gaat nog steeds goed(10maanden later) dus vind datdat erniets mee te maken heeft. je moet het gewoon doen wanneer het moment er is en als jij je er goed bij voelt. En dat was bij ons dit dit moment |
Toen ik 16 was, hadden we sex (vaginale dan he) toen we 9 maanden samen waren. We gingen verder dan zoenen na een maand of twee, en gingen voor t eerst met geslachtsdelen aan de gang na een maand of vijf. Bij mijn huidige relatie hadden we sex na 1 maand, gingen we verder dan zoenen na 1 week en gingen met geslachtsdelen aan de gang na twee weken, en ik ben 18, maar toen waren we 17.
|
eh... na 2 weken... maar dat ging nie zo goe :S (toen ik 14 was...)
later gelukkig wel... maar doe gewoon als je zeker weet als beiden er aan toe zijn... dat werkt het beste, geloof me ;) |
tis ook niet dat ik een gemiddelde neem van wat er hier gezegd werd hoor :) Ik ben er nu na een maand nog niet helemaal klaar voor heb ik het idee...niet dat ik dit topic open omdat ik bang zou zijn dat ik 'laat' ben. Dat je dat ff weet :)
|
Zelfde dag nog, laatste euh, 5 'relaties'.
|
Meteen, alle keren.
|
Er is natuurlijk altijd een overgangsfase... geen idee wanneer die begint.
Seks in huidige relatie na 3 maanden... |
Citaat:
Maar bedenk wel, niets doen als je er zelf geen zin in hebt, je kan er alleen maar spijt aan hebben... have fun :D |
Ik ga toch altijd voor minimaal de maand (alhoewel ik makkelijk om te praten ben :o)
|
Na vier week ofzo verder dan zoenen
En na 5 maanden gingen we echt sexen zeg maar:p |
Eerste keer was na twee weken, daarna altijd dezelfde dag.
|
1e keer na anderhalve maand (op mijn 19e) 2e keer na 2 weken :o (20 jaar)
|
De eerste keer gebeurde het na 1,5 maand (ik was toen 17)
Met mijn huidige vriendje gebeurde het na 3 weken (toen was ik 18) |
Na 2 weken geloof ik all the way, en handwerk al na onze tweede date.
|
2 maanden
|
Euhm, na 11 maanden en 4 dagen....
|
Sommige mensen neuken er maar een beetje op los.
|
Citaat:
|
huh Descrator??? heb je n vriendin? we zeiden het toch... (y)
|
Na 1 maand voor het eerst. :)
|
Eerste keer verder dan zoenen gingen we geloof ik toen we twee weken hadden ofzo, daarna vaak de avond van de dag dat we voor het eerst zoenden.
|
Een week, maar voelde goed, en nog steeds geen spijt van :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niels, maar dat ligt toch aan de leeftijd? Op je 15de is het normaal dat je eerst een tijd zoent en knuffelt en friemelt voordat je verder gaat.
Als je op je 25ste nog maanden nodig hebt om tot dat punt te komen vind ik dat wat raar ja. Maar dit is nog altijd een scholieren forum hoor, de meeste mensen hier zijn onder de 18... |
Citaat:
|
Voor mijzelf ligt het maar net aan de gelegenheid etc.. Als ik hem binnen een week nog niet zo vertrouw dat ik met 'm naar bed wil dan was die hele 'relatie' een slecht idee en kan ik er beter gelijk mee stoppen... Maar er moet wel gelegenheid zijn he... Dus het zou wat langer kunnen duren, dat ligt dan niet aan mij :D
(overigens is het bij mij tot nu toe allemaal binnen een week geweest, maar ik begon dan ook laat en wel gelijk goed ;) ) |
Ik moet zeggen dat ik een relatie tussen twee jonge personen die geen seks hebben voor een lange tijd, juist erg mooi vind. Blijkbaar hebben zij een relatie die inhoud heeft, en gebaseerd is op geven met elkaar.
Seks hoeft niet voor alle personen. Zeker als je jong bent, heb je daar misschien nog niet zo'n behoefte aan. Ik zie werkelijk niets 'minachtends' aan een dergelijke relatie. Ik vind het juist heel mooi. En na een lange tijd wanneer iemand het wel eens wil proberen, kan de relatie inderdaad ook seksueel worden. Maar dat staat voor mij dus niet boven een relatie zonder seks. |
Citaat:
|
Meestal meteen zoenen, seks de laatste drie keer ook dezelfde avond/dag/whatever.
Toen ik veertien was en nee dat is geen grapje had ik mijn eerste vriendje. Die was 18 en uiteraard nieuwsgierig want hij was ook nog maagd. Toch hebben we toen precies een half jaar gewacht, had wel wat. :) |
Eeeuh.. ff denken hoor.. Dan pak ik alleen de serieuze relaties er tussenuit, niet de flodders (bah, wat klinkt dat sletterig trouwens...)
1e: 3 weken ongeveer 2e: 3 dagen 3e: nog voordat we eigenlijk iets hadden (ongelukje :D) |
Citaat:
Hm, ik heb 1 serieuze relatie gehad, het duurde een maand of drie tot we 'echte' seks hadden. Ik heb ook nog nooit seks met een ander gehad. Voor mij hoeft het geen maanden te duren, maar op dezelfde avond is voor mij een klein beetje overdreven eigenlijk. Daar zou ik me niet prettig bij voelen. |
Citaat:
En er zijn genoeg jongens (waaronder jij?) die geen relatie willen als seks geen optie is op korte termijn. Voor de groep die dat niet nodig acht en toch een duurzame relatie onderhoudt, heeft de relatie dus kenbaar inhoud en wellicht ware liefde, zonder voorwaarden. De hoogste vorm van intimiteit is er een zonder seks, vind ik. |
volgens mij had ik eerst sex en toen een relatie (met dezelfde he) en ik was 18.
|
Citaat:
Mijn vorige relatie begon met vriendschap en pas na een half jaar gingen we echt over op sex (iedere dag ongeveer). Ik vond dat dit de relatie versterkte. Na een jaar of twee werd de sex steeds minder frequent tot deze reduceerde naar nul. De vriendschap bleef echter bestaan en hecht. Ik wilde haar alle ruimte geven om haar seksuele verlangens naar mij te hervinden, maar helaas... Na een totaal van 6 jaar relatie waarvan twee jaar wel met sex bleek dat ook haar liefde voor mij als partner niet meer sterk was. In de periode waarin ik alleen was realiseerde ik me dat een relatie op basis van vriendschap en gelijkheid verreweg mijn voorkeur had boven een relatie met als basis sex. Met mijn huidige vriendin heb ik eers samen een enorme diepe geestelijke band opgebouwd (binnen een extreem korte tijd overigens) en pas toen die er was zijn we met elkaar intiem geworden. Ik kan zeggen dat ik nu zonder sex prima zou kunnen leven met haar maar dat ik de relatie met sex prefereer. Maar dan alleen in uitstekende harmonie en op basis van gelijkheid en wederzijds verlangen. De hoogste vorm zou kunnen zijn dat je geen sex meer nodig hebt om totaal in elkaar op te gaan. Maar voor nu kies ik bewust (samen met mijn vriendin) om ook die lichamelijke intimiteit te delen. |
Kwartier? :confused:
|
Citaat:
|
@idmind
Mooi verhaal. Je moet natuurlijk doen wat voor jou en je partner het beste voelt, en natuurlijk is er niets op tegen om samen seks te hebben. Het kan namelijk jullie intimiteit versterker door iets te delen wat voor jullie heel speciaal is. Je deelt in feite gevoelens met elkaar. Je moet echter wel oppassen dat de relatie qua inhoud niet afzwakt, dat gebeurt nogal eens. Dan is ook te zien dat de relatie vooral op seks berust. Een relatie die niet gebaseerd is op een hechte emotionele en geestelijke verbindtenis, is naar mijn mening geen goede relatie. Overigens betekent dat niet dat je niet uit elkaar mag gaan. Net als vriendschappen kunnen jij en je partner uit elkaar groeien. In dat geval zal de intimiteit afnemen (en dus ook seks) en langzaam vergroeien in een vriendschapsrelatie. Relaties in het algemeen veranderen voortdurend, een huwelijk is dan ook een van de slechtste kontrakten die je ooit kan tekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Als ik je nick moet lezen als id-mind spreekt je verhaal je nick nogal tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm na 2 weken hebben we het voor het eerst echt gedaan. ik was toen 15. maar je moet je gewoon goed voelen bij iemand.
en dat is goed gelukt want we zijn nu ( 1,5 jaar later ) nog steeds bij elkaar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |