![]() |
Schindler's List
Schindler's List komt er a.s. zaterdag op om 20:00 op RTL5!!!
(ik zit dan helaas op een camping :() |
ik zit dan in toscane :p
videorecorder? :o |
Citaat:
|
heb ik op video. zeker aan te raden, echt een schitterende film, wel heel erg tragisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja vooral het meisje met de rode jas(tegenover de rest van de film min of meer zwart wit), dat vond ik een erg aangrijpend stukje. En aan het einde, als de oorlog voorbij is. Dat ie dan instort omdat hij door zijn ring te verkopen nog zoveel Joden meer had kunnen redden en zo. Als je m niet gezien hebt, is het inderdaad een gemis in je leven. |
me watch defenitely
wij leuk vind :D mooie film word mijn 3e keer dak em ziet |
Ik heb m ook nog nooit gezien.. ga m wel zeker kijken!!
|
ik heb hem ook gezien (vorig jaar ofzo) en ik wil hem eigenlijk graag zien, maar ja...
|
Sinds het de nummer 5 film ooit is (IMDB) moet ik hem gauw ook maar zien (shame on me dat ik hem nog niet heb gezien). Blijkt erg goed te zijn (logisch als ie zo goed scoort :))
|
Dan zit ik in Belgie (Ardennen).........
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ja, hele goede film, die Schindlers List. Zo zie je maar weer; iedereen heeft het altijd over die Joden enzo, maar de Duitsers, nou, dat waren óók niet van die lieverdjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Hij kan zich niet langer als 1 uur concentreren en begint dan te zuchten en te praten. 2) M'n vader wil MTV zien... 3) Zodra m'n vader een film/programma ziet over WOII, dan begint hij gelijk met 'die vuile rotmoffen' en minder nette vergelijkingen met de hedendaagse Duitser ;) Ik zou het dus maar niet doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik iets gemist in die film ofzo, ik vond hem best wel saai en ik begrijp niet wat er nou zo bijzonder aan is. :confused:
dat wordt weer opnemen.......... (ik moet nu ook nog 20 films kijken) |
Citaat:
Hou die quasi-bijdehandte en wannabe-op-de-vingers-tikkende opmerkingen voor je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan hem trouwens zelf niet zien. :( :mad: Ik zit in Denemarken. :cool:
|
Diezelfde week komt Lola Rennt er ook op (volgens mij die donderdag op Duitsland I). Da's ook een must-see in mijn lijstje, samen met dis-moi que je reve en nog een paar anderen...
(die laatste komt er niet op) |
Hijs leuk!! :)
|
uhm... wij hebben net de gids van komende week gekregen en daar staat nix in.... is het niet toevallig 4 mei dat ie komt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ben ik :confused:! Ik zie het ook niet meer...
|
ik was ook in de tv gids aan het zoeken, mar ik kon het nergens vinden
|
opzich komen dat soort films wel altijd rond 4 mei... dus zal dan wel volgende week zijn....
la vite é bella komt ook volgende week... op ned 1 geloof ik. |
Citaat:
die moet ik zien! lijkt me zoo mooi... |
Citaat:
|
ik heb nog een keer in de tv gids gekeken, en zaterdag 4 mei om 20.10 op RTL 5 komt Schindler´s List, en dezelfde dag om 21.12 komt op Nederland 1 La vita è bella, allebei tegelijk dus:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk.....ik bedoel...ik vin et ook heel erg wa er toen alemaal gebeurde....maar....ik wil er ook helemaal nie meer aan trug denken...duz...ook geen film er over kijke...maja...mijn woorden |
Heb 'm net gekeken... damn :(
|
Dit was de vierde (vijfde?) keer dat ik deze film heb gezien (Schindler's List dus) en hij blijft indrukwekkend mooi. Elke keer weer ben ik op het einde als gehypnotiseerd als de Schindler-joden naar zijn graf gaan. Prachtige film.
|
Ik wou hem al zooo lang zien en nu heb ik hem dan ein-de-lijk gezien! :) En ik vond hem echt heel erg goed!! Heel indrukwekkend! (y)
|
Spijtig dat we hier geen RTL5 kunnen kijken, of ik zou naar de buren moeten gaan, anders had ik hem zeker opgenomen/gekeken. Dat is een mooie film.
|
a disturbing movie...
maar wel goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |