![]() |
Je favoriete D&D pc RPG
Stemmen maar!
|
Ik mis er een paar ;).
|
Citaat:
|
Baldurs Gate, met stip op 1 :)
|
Bij gebrek aan keuze baldur's gate
|
Neverwinter Nights; de enige die ik gespeeld heb
|
Ow wat baalde ik van ToEe
als je eenmaal NWN heb gespeeld zijn zulke rpg's zo vervelend om te spelen... hoewel 't er prachitg uitzag... maar 't speelt niet zo lekker... |
Baldur's Gate 1 met de Dark Side Of The Sword Coast expansie (onofficieel, maar heel geil) natuurlijk.
Baldur's Gate 2 vind ik maar een beetje sucken, want tsja.. chaotic neutral he. |
Baldurs Gate... De enige die ik hiervan gespeeld heb...
|
Baldur's Gate, Neverwinter Nights had zóveel leuker geweest met hetzelfde karakter-systeem als in BG.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gold Box rpg's vergeten! (als je die niet bedoel welke anders) |
Baldur's Gate natuurlijk. Ik heb alleen 2 gespeeld, maar 1 zal ook wel goed zijn. Het verhaal, en de interactie met je party en NPC's, het is geweldig in dat spel.
|
Baldurs Gate 1&2 + Uitbreiding
Planescape Torment geeft me niet genoeg vrijheid, Icewind Dale is wel aardig een goede tweede, maar lang niet zo goed als BG... En NWN zuigt..... |
Citaat:
|
Iemand hier die ToEe speelt?
en mij mss kan overtuigen om 't toch nog ff wat verder te spelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis er een paar :s
|
Baldur's Gate is het vetst van de bovenstaande. Al vond ik dat Torment ook wel een leuk sfeertje had en het was wat moeilijker dan BG, wat ook wel es fijn was.
|
Neverwinter Nights vind ik nog het leukste om te spelen.
|
Ik mis Morrowind + Uitbereidingen. Ik ben er pas 3 uur mee bezig maar het is een hele goede en mooie RPG.
|
Citaat:
btw... mooie up :) |
Planescape: Torment en beide Baldurs Gate op 1.
|
Van dit rijtje heb ik alleen BG1 en Torment gespeeld. Torment heeft me nooit kunnen boeien. Ik vraag me nog steeds af waarom; ik vind het plot goed en er zijng een dingen waar ik me aan stoor in het spel. Toch ben ik nooit gegrepen door Torment.
Met BG1 is dat heel anders. Ik speel het niet echt vaak, maar als ik het speel ben ik meteen compleet gegrepen en steek ik veel tijd in dat spel. Tot het me een week later weer gaat vervelen. Maar met een aantal van deze periode's heb ik nu toch bijna het einde gehaald. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |