![]() |
Wie is volgens jou de beste DJ?
Ik wil graag weten wat volgens jou de beste DJ van de wereld is. Het zou me nu niet zo veel verbazen als DJ Tiesto niet op 1 staat, want er zijn talloze DJ's die beter zijn dan hem.
[edit roxy]leuke poll hoor maar zoiets kan natuurlijk nooit volledig zijn, daarom heb ik een overig bijgevoegd.. Voor alle mensen die wel een favo dj hebben maar dat die er niet bijstaat.. |
ten eerste staat Dj Tiesto wel op nr.1 van de wereld en dat zal nog wel blijven ook.
maar ik vind Lady Dana toch echt wel beter. |
Waarom kan ik alleen kiezen uit DJ's die ik ronduit slecht vind?
|
DJ Bobo LOL :D
|
Niels
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je weet dat er zoveel beteren zijn, waarom zet je die er dan niet bij? Nu kan ik dus echt niet stemmen.
*mokt* :D |
DJ JEAN (y) vette beatz
|
kmis Paul Oakenfold. Wat een poeppoll. Kvind alle DJ's die erin staan slecht, moet ik nu niet stemmen?
:confused: |
Citaat:
|
ik ken de meeste niet
maar ik heb pavo op kreta gezien, en dat was wel vet dus ik heb maar op pavo gestemd. |
waar is ferry corsten?
|
zouden de fb's al doorhebben dat dat poll-beleid niet echt zo gek goed werkt,
ontopic - dj bobo :cool: |
DJ format (y) kennen jullie die?
pffffff Ik hou nie van dit soort dj's |
Digger
|
Yoji Biomehanika
|
Laidback Luke :cool:
|
Citaat:
|
Waxweazle :cool:
moet ik dit nu serieus nemen? |
ik vind aphix twin geniaal
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kies Tomcraft vanwege zijn Loneliness <33 |
ehm, tja, eigenlijk zie ik geen goede naam terug. iig niet iemand die mij interesseert.
Onder overige valt bij mij dan ook: Amon Tobin, Laurent Garnier, Hypnoskull... weet het ook niet meer :) |
Ik vind dat bepaalden overigen te goed zijn om onder de noemer overigen te vallen :D
|
de meeste van deze zogenaamde DJ's verdienen het niet om DJ genoemd te worden imho ;p
|
eigenlijk ken ik er maar 3 (van naam) uit het lijstje :o
|
~ happiness seems to be loneliness lalala ~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb maar overig aangeklikt want het zijn allemaal (n) dj's in je lijst.
|
overig :cool:
|
Overig :cool:
|
Citaat:
|
Uhm..ANDERS
|
Misschien leuk als degenen die kiezen voor "overig" ook even vermelden wie ze dan wel de moeite waard vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rolleyes zijn vet yesterday. |
Citaat:
|
Ik ben al weg hoor ... :(
|
Citaat:
|
Als ik hieruit moest kiezen dan zou ik de dj met de meeste kwaliteit kiezen voor tiesto. Daarintegen 'stamp' ik weer lekkerder weg op pavo.
Eigenlijk wil ik het liefst de dj's van underworld nomineren. |
Citaat:
|
Duidelijk Dj Bobo.
|
Waarom kom ik Aphex Twin niet tegen op deze poll :confused: Als je eenmaal een van zijn fenomenale acidsets hebt gehoord ben je verkocht...
|
er staan alleen maar fokking trance en hard house dj's in... :(
|
Citaat:
come to daddy, geniaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |