![]() |
spidey!!!
pencils: Qba!
collors: ikke! ja nee egt! :D ik dagt ik flikker mijn kleuren er ff op en zie hier het resultaat!!:D http://thumbs.deviantart.com/300W-96...2/2/spidey.jpg GROTER--->>> http://www.deviantart.com/view/3678145/ |
:eek: kapot vet man! dope getekend en vet ingekleurd (y) achtergrond zou wat beter kunnen, beetje saai.. maar voor de rest niks dan lof
|
inderdaad, je kan beter een stad als achtergrond doen, zoals ook in spiderman films enzo te zien is.
Maar voor de rest heel kool gedaan! :D Greetz :evil: |
Het pak van spiderman heeft zowel een fellere rood als een fellere blauw.
|
Citaat:
|
mooi gekleurd! ik denk dat de tekening er zonder kleur aanzienlijk minder mooi uit zou zien.
|
Citaat:
uh..dude...en als ik nou expres heb gekozen voor de kleuren omdat ik het er wat minder cartoony uit wou laten zien!! :D duzz.....vin de kleuren zo stukken beter! :D |
Erg sterk (y)
Kleuren zijn goed gekozen. Het felrood en -blauw deed altijd al wat gayesk aan; dus dit is ideaal. Alleen de ogen horen wit - zwart omlijnd- te zijn. Maar ach, daar is mee te leven. |
supervet, eg mooi! :rolleyes:
|
wats met die stomme rolleyes? :rolleyes:
ik vind em cool, de tekenening zelf komt me ook best bekend voor maarja misschien was t wel een andere, coole kleuren, idd minder cartoony |
Citaat:
ik vind deze kleuren wel vetter dan dat felle eigenlijk.. dit staat wat volwassener ofzo.. of zoals phressness zei, wat minder gay :p |
Citaat:
|
Nee, hij's heir geinspireerd door Ramos... just check hoe hij de ogen tekend.. hehe, anywee, ik heb al gereageerd, maar nog steeds erg netjes kerel (y)
|
hehe! nu je het zegt! :D..net ff een issue van the hunger erbij gepakt! :P...duzz...en dank u meester!! :P lol
|
zn rechterarm lijkt wat te lang.
de kleuren zijn erg mooi. |
mooi gedaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat perspectief waar je het over hebt is in dit geval wel een beetje erg. |
Ik vind deze inkleuring net supervet!
Mooi gedaan hoor (y) De tekening zelf is btw ook mooi |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |