![]() |
Wma -> mp3 ->cd
hey hallo,
ik heb een concert wat ik heeeel graag op cd wil zetten, maar het zijn .wma bestanden, en die krijg je geloof ik niet op cd gebrand, en als het wel lukt is de kwaliteit zwaar minder.... is er een manier op ze toch op cd krijgen, of om er mp3's met betere kwaliteit van te maken?? Alvast bedankt. |
kwaliteit kun je niet beter maken...
Naar MP# zetten kan volgens mij niet zomaar.. dus als je OP CD wilt gewoon van WMA op CD fikken, je kunt kwaliteit niet beter maken, dus ook niet als je er mp3 van zou kunnen maken.. |
Rechtstreeks naar MP3 omzetten wil niet, moet je eerst naar Wave decoderen (winamp kan dat), en dan encoderen naar MP3.
Als je ze op CD wil branden, kun je het omzetten naar MP3 beter achterwege laten. Wordt de kwaliteit alleen mar slechter. Winamp kan dacht ik wel WMA bestanden afspelen, en dus ook naar schijf schrijven met de diskwriter plugin. |
winamp kan idd wma afspelen, als je de plugin mee hebt geinstaleerd
[dus niet uitgezet, standaard staat ie aan] |
winamp kan alleen mp3 omzetten in wav
als je winxp hebt kun je via mediaspeler wma direct op cd branden anaders nieuwst media speler downen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn wel burn-programma's die wma op cd branden en die afspeelbaar zijn op je cd speler. (het proggie convert ze namelijk vanzelf)
kijk op http://www.download.com en type Easy CD-DA Recorder 2.0 in! met dit proggie kan je je wma bestanden branden en die cd is dan afspeelbaar op je cd speler suc-6 |
Citaat:
Ik ben niet helemaal zeker over Midi, omdat dat een subsysteem binnen de geluidskaart is. |
je kunt wel wma omzetten naar mp3, met soundstream. dat is een proggie dat meegeleverd wordt met easy cd creator (de nieuwe(re) versies). daarmee kun je wav mp3 en wma naar hartelust naar mekaar omzetten.
succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |