![]() |
Aftrekken
Kan iemand mij in detail uitleggen hoe je moet aftrekken? Kwil m'n vriend aankomend weekend verwennen, maar kheb dit nog nooit eerder gedaan. En ben er best zenuwachtig voor...!
Moet je nou juist de meeste druk uitoefenen als je met je hand van de eikel naar beneden gaat, of anders om.... ben confused.. :confused: |
zoek: aftrekken
|
Volgens mij verschilt dat per jongen.
Zelf vind ik het het lekkerst om langzamerhand meer kracht te zetten als je van de buik richting de eikel beweegt, en dan het meeste kracht bij de eikel (maar niet te veel; dat doet pijn :)). Maar wat je misschien het beste kan doen is gewoon voorzichtig beginnen, gewoon niet gelijk variatie aanbrengen in hoe je kracht zet maar gewoon losjes. En dan het ene proberen en dan het andere. Kijken/vragen wat hij de lekkerste manier vind. Of je begint gewoon rustig en voorzichtig. Je pakt z'n ding vast en vraagt hem of hij je even op weg wil helpen. Zo hebben wij het in het begin ook elke keer opgelost als we dachten dat we elkaar niet goed genoeg aanvoelden (ik en mn vriendin dus). Gewoon vragen van 'hee, help me eens'. Werkt best! |
je kan ook zoeken in de posts hoor...
er zijn echt al 19238734786238649485 topics hierover geweest |
Srry, ben nooit zo goed met die zoekmachine :o Maar heb nou idd wat gevonden. Maar iemand misschien nog tips.... bijv. dingen die ik vooral NIET moet doen..?
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ight=aftrekken
NIET te zachtjes doen, NIET te veel bij nadenken. Als hij het onprettig vindt laat hij het heus wel weten. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |