![]() |
Cd van Silverchair?
Ik ken alleen maar de nummers: Roses, Freak, Pure Massacre en Spawn Again. Ik vind ze erg goed, en wil een cd van ze kopen. Weet iemand welke ik het beste kan kopen?
|
Ik ken maar wijnig nummers van silverchair,maar ik heb een paar leuke nummers gehoord en de rest was allemaal eentonig en saai. :eek:
|
i'd say neon ballroom.
|
Citaat:
hoe kun je dat zeggen als je maar WEINIG liedjes kent. Ze hebben een duidelijke ontwikkeling qua sound per album, je moet dus elk album wel in zijn geheel gehoord hebben. |
Citaat:
maar frogstomp is ook wel goed |
Citaat:
|
Freak Show
|
Freak Show idd....
Maar Silver Chair is nep....vreselijke zanger overigens... overspannen freak. |
Freak show heb ik alleen en die beviel me wel (nu op uitgekeken overigens).. die daniel johns is nu overigens een trieste aandachttrekker..
|
freak show :)
waarom hebben sommige mensen hier zo'n hekaal aan daniel?... |
Neon Ballroom is mijn favo cd aller tijden :)
Die cd is het meest sfeervol en mooi.. maar als je van de wat hardere nummers houdt, kan je misschien beter Freak Show kopen. Alhoewel er op Neon Ballroom ook wel harde nummers staan.. (y) ;) Niet de verzamelcd kopen, die cd wilde Silverchair zelf niet eens uitbrengen, maar de ex-platenmaatschappij heeft ze genaaid door die cd uit te brengen en zo extra geld te verdienen. :| |
omdat Daniel; een suicidal eendje is ;) If you know what I mean....
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, kurt was dat niet. |
Citaat:
Niemand beledigt Daniel Johns :mad: :evil: :mad: :evil: :nono: |
Citaat:
technisch gezien heeftie het al gedaan... |
Impressed....
(ja die grote letters maken het wel duidelijker, heb je absoluut gelijk in) |
ik zou voor neom ballroom gaan
|
Citaat:
ik vind persoonlijk diorama het best, maar misschien kan je idd beter met neon ballroom beginnen |
Frogstomp is compleet oninteressant, tekstueel en muzikaal. Niets origineels aan, een beetje voortborduren op de zogenaamde Seattle sound kan iedereen wel. Bovendien zijn sommige nummers wel erg teenage angst.
Ik zou Neon Ballroom kopen, die is nog wel arty farty.. Diorama is meer circusmuziek, waarbij Daniel Johns experimenteert met een boyband stemmetje en veel ehh theatrale nonsense erom heen. Op zijn tijd wel leuk, maar ik vind persoonlijk dat Neon Ballroom van een hoger niveau en afwisselender is. |
Frogstomp vind ik persoonlijk erg goed, maar is harder dan wat ze erna hebben uitgebracht. Ook veel ellendiger en tegen de wereld-schoppend. Maar ik vond deze sound wel goed (Israel's Son, dat begin vind ik super :D).
Neon Ballroom, zieliger qua muziek , maar ik vind het heerlijk met die orkest-gevallen erbij enzo. Vooral Emotion Sickness doet me veel. Maar het is weer een totaal andere sound als Frogstomp. Kiezen zou ik niet kunnen iig, vind ze allebei onmisbaar in mijn collectie :D. En zeik toch niet zo op zangers, het gaat om de groep niet of je de zanger een kwal of lekker ding vindt. Als je nou nog te klagen had over iemands stemkwaliteiten... |
Ik vind het wel erg jammer, dat Daniel zijn stem nu zo fout gebruikt. Op Diorama zingt hij zo zeurderig en over the top. Terwijl zijn stem ervoor alleen maar prachtiger werd, met Neon Ballroom blijkbaar als absoluut hoogtepunt. Erg jammer. Maar hij blijft een geweldige zanger. Live ook ontzettend mooi. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Achja. Liever een band die onwijs veel experimenteert, en met mindere nummers en dingen komt, maar toch ook met mooie nummers, dan een band die precies dezelfde soort boring liedjes uitbrengt. |
iki vind t wel mooier eigenlijk
|
Frogstomp vind ik wel leuk, surprisingly. De rest is een beetje whiny.
|
Ik vind Neon Ballroom het leukst, maar ik ken dan ook niet alle nummers van Frogstomp en Freak Show.
|
Citaat:
Volgens mij zijn het geen opblaaspoppen hoor :rolleyes: Ik zou gaan voor Freak Show EN Neon Ballroom, kan niet kiezen.. |
ieder album van silverchair is anders, en ik vind ze allemaal erg goed. neon ballroom spreekt me persoonlijk het meest aan, maar ik vind ze eigenlijk met ieder nieuw album beter worden :)
|
Citaat:
ennum, duh dat van frogstomp veel nummers teenage angst zijn, toen ze die schreven waren ze 15, ik vind t wel een koel album, beetje simpel idd |
Citaat:
Idd. Ik |
neon ballroom :D helemaal geweldig, veel afwisseling idd...
froggstomp en diorama zijn ook gaaf! misschien ff wennen, then you'll love it met freak show heb ik niet zoveel... tsss een beetje Daniel afkraken, neej Kurt is het einde... |
Neon Ballroom is een combinatie van het hardere werk van de eerste 2 cds en het orchestrale van de laatste cd.
Vind hem het beste. |
silverchair vind ik dan weer zo'n band waar ik alleen nummers van zou downloaden. (hoewel ik op 1 of andere duistere manier zelf toch alle albums origineel heb... :confused: )
geweldige nummers imo: - Learn to Hate - Ana's Song - Anthem for the year 2000 - Suicidal Dream |
Ik vind Silverchair een erg leuke band. Mijn favoriete album is 'Neon Ballroom' en daarna 'Diorama'. Ik vind Daniel Johns zeker geen aandachtstrekker, of wat dan ook. Hij heeft voor een aantal jongens zeer veel betekend, aangezien hij, als publiek persoon, open was over zijn eetstoornis. Is hij daarom een aandachtstrekker? Foute gedachte zeg. Ik heb veel respect voor hem en ik vind'm ook een lekker ding :D
|
Citaat:
|
Nirvana en silverchair als favoriete bands is zo 1997 :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt trouwens uit een Soulwax nummer :cool: 'Loneliness tastes like cotton candy..' |
Citaat:
|
niet zo editen !
|
ik zou freak show pakken. minder puberaal dan frogstomp en iets minder zeurderig dan neon ballroom.
|
Citaat:
diorama downloaden dus....fakkin mooie nummers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |