![]() |
voetbal insite
wat vinden julie ervan??
cool programma alleen die kraay moet opro*ten, die kerel heeft geen mening!! (y) |
Ik kijk het weleens. Johan Derksen is :cool:
|
Kijk het vrij vaak. Ik vind vooral Johan Derksen goed.
En Wilfred Genee kan trouwens vet goed presenteren! |
Derksen vind ik wel zo een ontzettend loser. Ik irriteer me zo erg aan hem dat ik niets eens meer naar dit voetbalprogramma kan kijken. Wat een kwal.
|
Vaste kijker :)
Net zoals op zaterdag Duits en Engels voetbal! Zo'n man als Derksen hoort er gewoon bij, zonder hem was het een kleurloos zauwelprogramma, Borst kan nog iets van Derksen leren, hoewel hij het wel in zich heeft, maar lijkt wel of hij niet tot het uiterste mag bij de NOS (n) Kraay, ook gewoon goed, blijft realistisch, behalve met z'n Feyenoordvoorspelling :D Genee is idd een hele goede "leider"... (y) |
ja vet altijd :) wilfred genee is de man (y)
|
Kijk het vrij weinig maar als ik het kijk erger ik me altijd dood aan die Johan Derksen (n)
|
Citaat:
is ook wel nodig want johan derksen komt altijd op voor de journalisten... en ze zitten wilfred genee ook altijd te fokken hartstikke leuk |
Citaat:
|
Die Hugo Borst is bijna net zo irritant als Derksen. Dat is echt een man die je moet mogen. Bah.
|
Tsja ik mag hen, beetje kritiek kan nooit kwaad ! :D
|
Mis het bijna nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Derksen is echt de grootste loser van t noordelijk halfrond
|
Citaat:
|
Voetballers worden in de hemel door alles en iedereen geprezen en worden daarna arrogant. Vind je het gek? Derksen is wel grappig en heeft ontzetten veel vriendjes in de voetbalwereld. Voor de rest is het wel een aardig programma (y)
|
met vannavond als gast:
RONALD DE BOER!! |
Citaat:
das nou weer minder (n) |
het was ook minder
alhoewel derksen goed in vorm was en kraay zowaar een mening had |
vanavond Henk Timmer te gast, joy
|
haha tering wat een up (n)
|
Goed programma
(y) BEER (y) ps. lief zijnn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FOOIJDONK is back :eek:
|
Vanavond met Henk ten Cate en natuurlijk de altijd scherpe De Kromme
http://www.rtl.nl/components/sport/v...NL/hanegem.jpg |
Ten Cate was vandaag ook in studio voetbal, hij had zeker wat te vertellen, ik denk alleen dat ie met barbara barend niet echt loskomt (n) .
|
Ten Cate noemde Derksen, wel niet bij naam, een randdebiel.. we krijgen vuurwerk :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |