![]() |
[tekening]
Katvrouw
Door een plotselinge inslag van inspiratie is dit ontstaan. De pose is behoorlijk statisch, dat weet ik :P Zelf ben ik vrij trots op de handen, ik begin het al te leren :D Gewoon met de hand getekent en met photoshop 7 ingekleurd :) De jurk vind ik erg mooi geworden (ik wil er zo een :o) Kom maar op met kritiek ;) |
heb je de jurk zelf ingekleurd of een plaatje erin geplakt? die is wel mooi.. voor de rest is ze een beetje assymmetrisch, dr nek zit niet helemaal in het midden ;) haar linkerarm (voor ons dus rechts) lijkt wat lang, en in beide armen mis ik eigenlijk een elleboog :p en ze houdt haar handen ook wat vreemd :p maar ik vind dat je m wel aardig ingekleurd hebt hoor :) t zou mooier zijn als je de lijntjes wat strakker zou maken.. en ook bij het haar doen misschien, dit staat zo vreemd ;)
en verder wou ik nog kwijt dat de achtergrond echt niet kan zo :s :p maar gewoon zo doorgaan (y) |
Citaat:
Oh en dat van de armen is gezichtsbedrog, ik heb het gemeten en ze zijn even lang. En ik ben nog steeds aan het goochelen met handen, tis moeilijk, maar ik leer het wel. Het haar, tja, ik had heel lelijke originele lijnen in het haar dus dat heb ik weg gedaan. En ik wist geen betere achtergrond ;) (dit was Qimm) |
waaa.
handen zijn idd goed gelukt! :) maar de rest vind ik minder. vind het maar uhm.. rare katvrouw.. ( :p ) en, ik heb t idee dat de inkleuring van lichaam/vacht ab-soluut niet past bij bv. inkleuring jurk/haar. Uhm.. misschien als je dr zoiezo een wat spannendere pose laat aannemen? Ik vind t nu nog niet echt geweldig. |
Ik moet nog even oefenen op creatieve poses, mar ik wil eerst weer even oefenen met verhoudingen en anatomie voordat ik rare dingen ga doen ;)
|
Citaat:
|
Pose is te houterig, maar inkleuring is erg mooi en dan vooral de handen en jurk. :p Licht/donker effecten zijn erg goed op de jurk.
Goede foto om mensen voor de gek te houden. "Welke arm is langer?" "De rechter!" "FOUT! Ze zijn even lang!" ;) |
een beetje lompe benen/poten, ook ben ik niet enthousiast over het hoofd, maar het is ook niet echt mn stijl :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |