![]() |
Hooikoorts
Ja hoor, eind april, de blaadjes komen weer aan de boom en voor de hooikoorts-patienten wordt het weer afzien na een warme dag!:( Vanavond even een tijdje buiten geweest en weer dat typische gevoel. Brandende ogen, jeukende neus, en die zeurderige hoofdpijn.
Al meer lotgenoten? Wat doen jullie er tegen? Ik geloof dat ik me maar eens wat anti-hooikoortspillen ophaal. |
Ik neem af en toe een Klaarietiene. ligt eraan hoe de dag wordt, en als me oogies jeuke doe ik daarin oogdruppols, en als ik een natte neus heb sproei ik daarin een neusspreej :D
|
Citaat:
claritine dus.. moeje maar bij de drogist of dokter halen... |
ja, ik heb er ook weer last van sinds een week ofzo. Elke dag weer 1 of 2x neusspray spuiten. Alleen vandaag was ik mn spray kwijt en ik was ff buiten gaan zitten, ik had het gevoel alsof ik me halfdood nieste. Zometeen maar ff gaan zoeken.
ik heb trouwens neusspray van de dokter, wordt vergoed door de verzekering ofzo. |
Ik heb al n tijdje last van deze dingen..nu ook:( Kweet eigenlijk wel zeker dat het hooikoorts is. Morgen maar naar de dokter....xxxx
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=39875& Dit zegt genoeg neem ik aan?:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |