![]() |
Ben dus verliefd en lukt voor geen fuck, need help.
Ik heb 2 opties...
1) Iets met haar krijgen 2) Niet meer verliefd op haar zijn BEIDEN is goed... maar hoe???? voor optie 1) qua sociale positie en mogelijkheden lijken we nogal op elkaar... (slechter in sociale contacten en contacten die bestaan zijn niet zo heel erg goed in huidige klas)... Zij gaat veel uit (ik helemaal niet... maar wil het best doen). Tenzij ze superstom is weet ze dat ik op haar ben... tja, hoe leg ik wel ooit contact ofzow? |
Absoluut --> uitgaan!!!
|
Mjah, hoe begin je met uitgaan als je het verder nooit hebt gedaan?
hoe kom je er8er waar je heen moet? Verder lijkt mij uitgaan idd DE plek om contacten te maken... |
ehm, ok... ik ga uit waar zij ook altijd uit gaat en wat dan? - hoi, ik was hier toevallig?
en of ik vriendengroep zo gek krijg mee te gaan (en me dan niet in de weg te zitten) |
Zorgen dat je niet meer verliefd bent is nogal moeilijk gedaan...
Dus das denk ik geen optie.. Gewoon uitgaan, haar aanspreken, haar leren kennen. En haar de tijd geven om jou te leren kennen, te gaan interesseren.. En er niet te dik op leggen dat je stontverliefd bent, want dat kan afschrikken.. Maar ik weet het verder ook niet eigenlijk... Iig succes! :) |
Als ik haar 2+ dagen niet gezien heb dan neemt liefde weer af... maar als ik dan naar haar kijk....
slank figuur, bloedmooie ogen, mooie haarstijl... lekker gespierd, altijd die emotieloze uitdrukking op haar gezicht :P tja, dan is de liefde volledig terug in enkele minuten (meisjes zullen dit wellicht geen echte liefde noemen... is het misschien ook niet... maar als op basis hiervan allebei zouden willen dan is er niks mis mee (wil ze dus niet :()) - ohnee, think positive :D - btw ik denk dat ze ook niet meer denkt dat ik op haa rben (heb ut minder laten merken) - maar als ik dan in dat café opduik dan beseft ze het wel meteen weer... |
Citaat:
Hmz zou er wat aan proberen te doen :) |
Hmm... in mediatheek was ze vandaag bij mij in de buurt gaan zitten en had me ook één en ander gevraagd (1 van de weinig keren dat er communicatie plaatsvond)... - wel stom dat ik een paar dingen die ze me vroeg verkeerd had beantwoord
(hoe wordt de processor ook wel genoemd - ik: CPU, fout, CVE (stom Nederlands, Centrale Verwerkings Eenheid) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |