![]() |
Dog Eat Dog
Ze bestaan nog... men zegt dat ze aan het schrijven zijn, maar hun laatste cd dateert alweer van 1999. Deze week ben ik gewoon al 3 personen tegengekomen die niet wisten waarover ik het had en dachten dat ik (Snoop) Doggy Dog bedoelde.
Wat ik erg vreemd vind want een paar jaar geleden waren ze toch nog flink bekend, al was het maar door Rocky of Isms. Ben al het hele weekend mijn 2 cds (Warrant en Play Games) ervan aan t draaien want ik betrapte mezelf erop dat ik ook al heel wat vergeten was. Dus bij deze, een herinnering-ophaal topic over die goeie oude tijd :D Of heb je er nieuws over, of iets anders te melden over DED, ga je gang. Veemd hoe snel dingen uit ons geheugen verdwijnen :|. - Did you ever realize that God spelled backwards is Dog? - Yeah, so? - Makes you think! :D |
who's the king???
ik vond d.e.d. vroeger serieus goed. ik luisterde naar punkrock en hoorde dat dit hardcore moest zijn, beruste wel op een lichtelijke tegen valler. maar ik kan nog steeds vast genoeg meezingen. beetje jeugdsentiment dus en toen kwamen sick of it all en union 13 en daarna de lost&found samplers en werd mijn beeld van hardcore stukken verbeterd (als ik terug kijk was ie NOG kut, maar toch :D) voor de liefhebbers heb ik nog een polo met lange mouwen in de aanbieding van dog eat dog. |
ik heb die cd Playgames , en het is wel leuk om heel af en toe eens te luisteren maar veel meer ook niet.
|
traden laatst nog op in alkmaar
anyway, no fronts blijft wel et :p |
Zijn inderdaad wel een beetje jeugdhelden.
|
Destijds wel leuk, maar zou t nu voor m'n verdriet nog niet opzetten.
|
tja dat heb je als er siteprojects komen naast DED zoals all boro kings :(
|
Dog Eat Dog.. ik wil ze nog steeds een keer live meemaken...
|
he ja:) ik heb all boro kings, maar tis ook tijden geleden dat ik daar nog naar geluisterd heb.... kvond ze wel goed toen
|
Briljante band! Vroeger echt te veel geluisterd maar toen ik vorig jaar op terschelling was en er in een cafe opeens DED gedraaid werd ben ik echt met me lamme kopf totaal aus den bol gegaan!
Ik wil ze nog steeds wel eens live zien want het is inderdaad jeugdsentiment. |
all boro kings = vet
alle deuntjes daarna zijn gewoon kut, beetje jammer maarja... |
En of ze nog bestaan..
ik heb ze 17 september live gezien @ de Bosuil in Weert.. was zeer vetjes!! :D No ISMS!!! :D |
Iemand toevallig een idee wanneer ze nog eens komen optreden in de buurt (Nederland of België) - hun site zegt nix en ik wil eigenlijk best graag wat jeugdsentiment ophalen. Rocky vind ik nog altijd een vrij ultieme ga uit je dak plaat :D.
|
Dog Eat DOg heeft egt wel mn leven veranderd:P
Ik weet het nog goed, het was in groep 7,iedereen werd gehersenspoeld door "Gabbertje" en al die zooi en ik zat opgesloten op mn kamer te luisteren naar "All Boro Kings" van DED.Wel gejat van mn broer overigens maar het gaat om het idee uiteraard:) Beste cd ooit trouwes van hun.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze waren gister nog in het nieuws, weet niet waarom. Iets met de zanger. (kan ook zijn dat ik de war ben met east17 :s) Ik vond het vroeger wel stoer. Heb er ook nog een bandshirt van :)
|
Citaat:
maarreh... ded verwarren met east17??? dude... :D |
No fronts no trick ..
Die single heb ik :D:D :D |
no fronts, no tricks, no soapbox politics, no guns, just us, we kick this just for fun
:bloos: |
Citaat:
|
heb play games ooit eens aangeschaft maar volgens mij heb ik hem nog nooit geluisterd :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dog eat dog...
dat ene liedje van hun was wel lol kzag gister nog iets vab ze op MTV |
Citaat:
|
Ik heb alleen playgames en ik vind 75% white nigger troep. Play Games en Rocky zjn nog wel aan te horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cool het is echt een van de eerste bands die ik begon te luisteren samen met de heideroosjes en the urban dance squad. Ik wist wel dat ze nog bestonden doordat ze een optreden hebben gehad in de bosuil in weert maar ik had niet echt de behoefte om daar helemaal heen te gaan. Eerlijk gezegt die oude albums zijn wel leuk maar ik sta niet te springen op nieuw werk van ze. Hoewel ik het zeker wel ff ga luisteren maar of ik het nog zo geweldig vindt als de tijd dat no fronts een hitje was betwijfel ik.
|
Ik luister ze ook al veel jaren.
Heb ze 2x live gezien !! erg vet En het nieuwe album komt over 8 dagen uit!! OMG JEAH Ik heb er al 2/3 nummers van gehoord, die te downloaden waren...en die klinken VET!! Dus kopen dat album :P |
gave band
|
No fronts, no tricks....
|
Het frist je geheugen weer eens op, zo'n 2,5 jaar later :D.
|
All Boro Kings net nog eens opgezet. Think blijft een gaaf nummer.
|
Voor de mensen die nog geen nieuwe nummers hebben gehoord:
http://www.myspace.com/dogeatdogtheband hier staan er 2 op! en op www.dogeatdog.nl/media staat bij audio downloads rechtsonder ESB als download! |
Ik heb ze vorig jaar eindelijk een keertje gezien in de P60, was wel zo lam als een aap maar het werd er niet minder vet op. dat was toevallig die dag ook hun 15 jarig bestaan dus dat was wel geinig. alleen jammer dat ze geen saxofonist meer hebben, dat gaf het juist dat eigen geluid.
|
Luister dr nooit meer naar, maar als ze in de buurt zouden spelen zou ik er best even gaan kieken. For ole times sake.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen waren we nog jong en onbezonnen...
|
Naar aanleiding vna het topic thuis de cd (all boro kings) weer opgezet. Blijft een leuke plaat
|
Toffe band, 1,5 jaar geleden nog hier in Den Bosch gezien. Blijft cool.
|
Ze kwamen paar weken geleden nog in Groningen...maar dat was jammergenoeg een kuteind weg.
Dus hopen dat ze nog een keer in de buurt komen, of anders naar belgie/duitsland ofzo... :) |
http://members.home.nl/martijncoupri...o%20Fronts.wmv
Tering, dat heb ik lang niet meer gezien :D Dr gaat geloofik ook een nieuwe Urban Dance Squad plaat komen, lijkt me ook wel wat. |
ze staan iig dit jaar op lowlands en daar kijk ik wel naar uit
|
Citaat:
|
Citaat:
BRON? ik geloof er namelijk niks van :P |
Citaat:
:*( - snik - . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |