![]() |
Ruud's recordshow
Gisteren is deze maffe show van start gegaan.. Aangezien ik zelf ook heb meegedaan aan het programma:
Record: ZO LANG MOGELIJK DRAMATISCH STERVEN Leek het me wel leuk om ff de meningen over dit programma te peilen.. Btw. Ik zit niet in afl. 1 en 2.. welke wel ? dat weet ik nog niet.. |
na 2 records viel ik in slaap
|
Citaat:
|
Mij kon je oprapen. Dat animatieprogramma daarvoor was trouwens ook erg vermakelijk.
(y) (y) |
was zooo lache :D zulke mogen ze meer maken van mij (y)
|
niet gezien, maar tlijkt me wel erg grappig
|
Dat programma slaat echt nergens op ! Maar ik vond het eigelijk wel vrij geinig juist omdat het zulke onzin was :)
Nouja ga volgende week nog wel een keer kijken, maar ik denk niet dat het daarna nog echt leuk is om te zien... |
Dat programma is zo debiel dat het geweldig is.
Het onderdeel 'kreunen op een wasmachine' vond ik nogal ranzig, maar ranzigheid is goed (y) :D |
Waar en wanneer, ik wil ook zien :D
|
Ik vond het record 'kleed je zo snel mogelijk om als clown in een geblindeerde kofferbak en schmink jezelf ook nog' geweldig :D alhoewel 'geil kreunen op een draaiende wasmachine' ook wel leuk was.
|
Lijkt me wel geinig, maar ik denk dat het snel saai wordt. :)
|
wat is dat voor een programma dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haa,
dat ga ik strax kijke :cool: |
Heerlijk. Lekker dom. Ik vond met name het record 'zo snel mogelijk een opblaaspop aankleden als je schoonmoeder, van het balkon gooien en er van de eerste verdieping een koelkast opgooien' erg leuk.
De stijl met van die norse scheidsrechters wordt ook zeer consequent aangehouden, en dat levert een leuk contrast op met die onzinnige records. En misschien wel het fijnstje van het programma, is dat je er werkelijk niks aan mist. |
Hij was weer leuk!
'Cd-hoesjes ontmantelen' 'Knipperen naar een naaktmodel' Heerlijk :D |
Citaat:
|
Naa, ik had t gisteren op de achtergrond aanstaan. En t eerste record was "beste verpleegkundige" ofzoiets en daarna kwam "slechtste gedachtenlezer". Ik vond ze beide niets aan.
Wat heb je als je wint? Alleen dat record op jouw naam? |
Citaat:
|
hoe kan je dit nou niet leuk vinden... iedereen blijft zo geniaal goed in z'n rol. en het uiterst serieuze commentaar
http://www.bnn.nl/view/1029937/955016/1227667 gheghe... de Ruud's Record Krant... helemaal geniaal. respect ook voor de mensen die meedoen en die NIET in lachen uitbarsten trouwens, het gaat zo nergens over... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |