![]() |
Welke Bloedgroep heb jij ?
eens kijken wat het meeste voorkomt .. O+ als het goed is..
ik heb O+ |
'k zou het niet weten.
|
Citaat:
|
Ik weet het over een paar dagen. Dan komt er namelijk een arts bij mij bij biologie die gaat prikken bij de mensen die het willen weten.
|
Volgens mijn geboorte briefje A+, zelfde als m'n beide ouders :)
|
B+
maar je kunt toch maar één bloedgroep hebben :confused: |
Citaat:
en eigenlijk .. kun je inderdaad meerdere " bloedgroepen" hebben .. die letters staan voor eeh dingen die in je bloed zitten .. dus ... mensen met bloedgroep O- hebben helemaal nix en mensen met AB+ hebben alles mensen met A+ hebben stofje A en rhesus factor in hun bloed enz enz.. snappie |
ik heb 0+ als ik het goed onthouden heb > mn moeder 0- en dat ging niet helemaal goed dus toen ik in d'r buikje zat :rolleyes:
|
Citaat:
|
ab positief
|
Heb geen idee eigenlijk. :|
|
Ik meende dat ik bloedgroep B heb, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb geen idee wat mijn resusfactor is.
|
Citaat:
Ik kan het wel voor je uitzoeken ... :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet maar ik zou het wel graag willen weten. Ze hebben we toen ik klein was wel al een aantal keer geprikt voor mn bloedgroep maar ik mocht hetzelf niet weten en als er wat was gingen ze het toch opnieuw bepalen ofzo :confused: Ik weet dat het achterlijk is en dat ik er recht op heb om het te weten maar zo graag wil ik het nou ook weer niet weten dat ik mn dossier op ga vragen ofzo.
|
Ik wou dat ik het wist :( Ben er best nieuwsgierig naar maar je mag niet zomaar bloed laten prikken om daar achter te komen (kost je veel geld, wordt niet vergoed ofzo en doktoren vinden het onzin om het daarvoor te doen), heb ik nl eens een keer gevraagd.
Enige manier om erachter te komen is als je bloed moet prikken als je ziek bent of zwanger ofzo, en dan ook nog niet eens altijd. |
Citaat:
maar ik ben dus A negatief |
Ik heb geen idee :o
|
zou het zo ook niet weten
|
A+
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik weet het niet. :) |
Ik ben in ieder geval rhesus positief (m'n moeder negatief, vandaar dat ik het weet). Bloedgroep weet ik niet.
|
Ik ben O-
dat is toch de minst voorkomende bloedgroep? er schijnt daar altijd een tekort aan te zijn in ziekenhuizen en dergelijke.. maar tja; ik zie mij nog geen bloed geven :D |
Citaat:
maarre, ik weet mijn bloedgroep niet :) |
Citaat:
|
Mijn moeder zegt AB+
ze zal het es opzoeken. |
Citaat:
Mijn grootvader ligt in het ziekenhuis en heeft dus O- , en ze hebben erg veel problemen gehad om voor hem 'goed' bloed te vinden.. het klopt dan toch niet dat ze het aan mensen geven die het niet echt nodig hebben (die ook bij andere bloedgroepen 'terecht kunnen') terwijl zij die maar één soort kunnen verdragen, dan een tekort hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het bij God niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen ID :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volges mij 0-...
|
Ab+
|
Citaat:
|
Ab -
|
Citaat:
|
De 'saaiste'...O+ dus. :)
|
Citaat:
:D :D :D |
er hebben nu al best veel AB, dat lijkt me niet helemaal mogelijk want het is heel zeldzaam.
zelf heb ik O+ (zoals de meesten) |
ik heb geen idee
|
Citaat:
Bovendien denk ik ook dat mensen met AB ook eerder zullen stemmen, want die willen laten weten dat ze AB hebben, zeg maar. Oid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |