![]() |
In de spiegel
In de spiegel zie ik kleuren,
de kleuren van het licht. Licht vormt de ruimte, dit word mijn zicht. Mijn zicht ziet vormen, de vormen van het licht. Mijn ogen voelen kleuren in eeuwig evenwicht. De tempel van mijn weten, zegt meer dan al het licht. Mijn denken schetst de ruimte, zelfs met mijn ogen dicht. Veer |
mmm nog geen reactie... ik wacht wel:P
hihi |
Citaat:
|
Ik vind het een heerlijk metrum. Het leest erg goed door; mooie vorm ook; het rijmschema is erg goed. Ik struikel wel een beetje over de eerste regel vd tweede strofe, hier moet ik net wat te 'springerig' lezen om het ritme te volgen. Ik vind de herhaling van 'licht' niet zo mooi, ook al is deze erg regelmatig. Verder een mooie verwoording; leuk om te lezen!
|
Leuk gedaan, de herhaling vind ik niet echt storend. Het leest lekker weg, alleen het woordje MET vind ik er iets te dik bovenop liggen, kleine letters waren wat mij betreft ook goed geweest.
|
hey ik ben hier niet zo goed in dus nu de vraag : Wat is een metrum?
ik weet niet hoe ik de klemtoon op Met moest leggen dus ik dacht schrijf het groot. inderdaad is de herhaling van licht misschien wat overdreven maar ik denk dat ik het zo laat. bedankt!! Vera :) Ps sorry, zal niet meer :nono: uppen.... :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |