![]() |
[the toasters]
eeej mensjuhs, wie gaan er naar the toasters in ekko??:D
wordt FEEST :evil: |
dat is toch die skaband ?
|
ckerz te weten (y)
|
hm, oke, ik wist niet zeker of je nu de skaband bedoelde of een andere band die ik ken.
nouja, ik denk niet dat ik ga, of het moet zijn omdat een door ska geobsedeerde vriend per se wil dat ik mee ga. |
Denk het wel.... maar welke datum is het precies en wat moet dat kostuh?
Vorig jaar heb ik ze in het patro hier gezien en dat was me toch een partijtje feest, onge-fokkin'-hoord! |
Citaat:
lekker nuttig quoten.. (y) |
donderdag 4 december.. prijs week nog nie
|
Wel toevallig dat ze vorig jaar op 5 december in Utrecht waren en nou op 4 december. Vorig jaar was iig erg leuk dus wie weet ga ik ook wel..
|
de Ekko site weet et ook nog niet.
|
wij spelen in het voorprogramma :cool:
|
4! ik dacht dat ze alleen 5 en 6 kwamen.. maar dan kom ik misschien ook maar :) (y)
|
(y)
|
wel jammer dat het dichtsbijzijnde optreden in Sneek is :s
Vorig jaar kwamen ze tenminste in Vera (Groningen) |
ik ga naar de ekko
|
ik ook:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja gezellig, met het hele forum bij otherside slapen :) wat leuk dat je haar ook ff op de hoogte brengt :p
|
als we bij otehrside kunnen blijven slapen ga ik ook wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slaap gewoon thuis dan :cool:
|
Citaat:
|
Ik ga 5 december in Lvc!
|
godverdegodver!! :mad: de toasters nemen hun eigen voorprogramma mee en dat wist de ekko ofzoiets, maar wij spelen dus niet in het voorprogramma :(
|
hoezo, waarom, watte...snap et nie:D
|
Citaat:
jammer theo |
Citaat:
|
nu is het zeker, ik ga
Spoiler
|
mjah.. nu spelen we bij een of andere japanse skaband in het voorprogramma in plaats van de toasters (ik geloof iets van 24 december, ook in de ekko dus) maar de toasters is veel koeler natuurlijk
|
ik ga ze zien in het bolwerk in sneek.
hmmm... jammer zeg, dat jullie nu toch niet in het voorprogramma spelen... :( |
'k heb ook besloten maar te gaan
|
de toasters...daar heb ik nog een drumstok van... :)
|
sooz: het was leuk.
De neg0rs waren koel en we hebben McMotion gezien, en Otherside en birthmark en Pruttelpot... dus. VET JA |
ska ska ska ska
*stampt* |
Citaat:
pffft * hoofdpijn* |
Ik was er niet ik was toch maar naar Undeclinable geweest omdat we nog nooit in rdam hadden gewinkeld en we utrecht eigenlijk niet zo leuk vinden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was VET zeg!!! :) wat een überkoele bassist :eek:
ff denken wie ik allemaal gezien heb... niet zo heel veel eerlijk gezegd... birthmark, Otherside en pinkish dress 'k heb na de optredens ook nog eens vrij lang lopen lullen met Johan van de beatbusters en Jasper van boombax dus ik heb wel een goed gevoel over de avond :p |
Citaat:
|
t was heel erg leuk..iedereen die zei dat ie mij had gezien heb ik ook gezien (dóh) en uhm, tsja, t was cool :)
|
Ben gister en Lvc geweest en het was supervet!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |