![]() |
ochtend- of avondseks
wanneer ben jij het geilst?/wanneer heb jij het liefste seks..
ik meestal 's ochtens, want dan word ik meestal toch wakker met een harde pik en dan wil ik gelijk vrijen... 's avond vind ik echt verschikkelijk om te seksen, ik ben meestal moe van de dag en wil het liefst meteen slapen.. |
Citaat:
Bij mij ook zo... s'ochtends ben ik altijd geil.. en smiddags ook.. maar s'avonds heb ik vaak zoiets van.. lekker slapen ben moe van de dag. |
Niet als ik net wakker ben... en ook niet als ik moe ben... maar eind van de ochtend/middag/begin vd avond is allemaal goed.
|
's ochtends?? Ik moet er niet aan denken, eerst maar koffie en een peuk, om me eens wat meer mens te voelen.
|
Aan het begin van de avond.
Als ik wakker word ben ik nog moe en duf en heb ik altijd het idee dat mijn adem verschrikkelijk ruikt. Dan heb ik echt geen zin in seks. Laat in de avond word ik moe en wil ik gaan slapen. Behalve als ik alcohol op heb. :D |
beide?:o
Hangt er maar net vanaf hoe moe ik 's avonds ben of hoe duf ik 's ochtends ben:) (en m'n vriend natuurlijk). |
Citaat:
|
Met mijn ochtendhumeur is het niet eens aan te raden zelfs maar naar me te kijken voor ik gedouched en ontbeten heb :o
|
Ik heb geen voorkeur. :)
|
Citaat:
|
's Ochtends heel vroeg en dan erna weer indommelen samen. :)
|
s'ochtends denk ik. Slaapsex is het leukst, dan slaap k nog half en laat k het allemaal over me heen komen.:)
|
's ochtends is bij mij echt heel erg, en bij mn vriend ook :D en dat gaat meestal door tot de middag :p
's avonds ben ik gewoon te moe. mijn vriend en ik praten dat juist vaak nog een uur, soms nog langer. dat is ook fijn :) |
Over het algemeen is het laatste waar ik 's ochtends aan denk wel zoenen of seks. Getver. Het is al vreselijk genoeg om er achter te komen dat je college hebt van een veeleisende docent, dat het koffiezetapparaat het niet doet en dat je vergeten bent je te scheren. Laat staan dat daar nog seks bij kan komen kijken.
|
Maakt mij niet zoveel uit.. alleen als ik echt moe ben wil ik gewoon echt niet..
|
Avond, maar dat heeft ook te maken met dat ik 's avonds en 's nachts altijd opper-actief ben en 's morgens opper-a-actief :) Ik heb altijd last van een ochtendhumeur.
|
Citaat:
|
Bij voorkeur toch zeker 's avonds.
|
Mag vroeg in de avond ook? Bij schemering, en als je klaar bent is het donker.
(Maar ja, ik overdrijf, want eigenlijk maakt het niet uit. (y)) |
Citaat:
Mijn favo moment: in het middagzonnetje. |
es ist mir egal,
ik heb over het algemeen altijd wel zin, dus het ligt eraan hoe erg mijn vriendin wil (ook leuk 'savonds beginnen 'sochtonds klaar zijn) |
ochtend
|
Citaat:
je moet er je werk van maken, t valt allemaal wel binnen de normale werktijden ;) |
's ochtends hoeft van mij niet zo, de rest wel.
|
Liever 's morgens. En dan vooral op zondag, geen verplichtingen en lekker in bed blijven hangen :)
|
´s ochtends is heerlijk als je genoeg tijd hebt, eerst lekker neuken en dan weer samen in slaap vallen... (y) Toch is ´s avonds ook niet slecht! Hangt er maar net af in welke bui in ben...
|
Om de een of andere reden heb ik morgens enorm veel zin :P Maar het mag van mij ieder moment van de dag wel.
|
Ik heb 's ochtends vaker zin dan 's avonds. Alleen ik slaap niet dagelijks bij hem dus we doen het automatisch vaker 's avonds ;)
|
's nachts onder sterrenhemel (liefst bij volle maan) in de vrije natuur :o
|
Ach, beiden? Het enige wat vervelend is aan 's ochtends is dat je vaak uit je bek stinkt, maar je ben wel lekker wakker, daarna even samen douchen en je bent klaar voor je dag (y). Voordeel van 's svonds is dat het donker is en je de hele nacht door kan sexen.
|
Citaat:
|
's avonds :)
|
Lekker in de ochtend dicht tegen je liefje aan wakker worden en dan seksen is natuurlijk ultiem genot :)
|
Citaat:
|
het is mij om het even. maar 's ochtends ben ik minder moe en zo dus is dat soms slimmer...
|
Nou ff zonder partner, dus meer het solowerk... En dan is het toch echt een favo slaapmutsje hoor..
|
Hoe post ik eigenlijk???? Die van gisteren is weg...nooit teruggezien. En dat klokje staat op 20:31 terwijl het nu half twee is...
|
Staan er twee berichten van me onder elkaar....en de tijd is goed... word ik nou gek?
|
Ik wil gewoon altijd sex, 's avonds zijn we geil en kunnen we niet van elkaar af blijven en 's ochtends is het gewoon erg geil om met sex wakker te worden.
|
Ik heb vooral 's ochtends zin als ik wakker word. Heerlijk om dan ff lekker aan seks te doen en daarna weer samen in slaap te vallen.
's Avonds ben ik moe van de dag. Alhoewel ik in het begin van de avond ook wel zin heb af en toe :) |
Ik allesbehalve 's ochtends. Met mijn ochtendhumeur is het beter van niet. Dan heb ik geen zin om bepoteld te worden nee.
|
Oh echt.. M'n vriendje wil ALTIJD 's ochtends, maar dan ben ik nog veel te duf, moe en slaperig.. Ik wil 's avonds voor het slapen gaan (hij dus niet!!) en dan na de heerlijke seks tegen hem aankruipen en lekker gaan slapen..
NIET 's OCHTENDS DUS!! :nono: |
Nadeel van 's ochtends is wel dat je je tanden nog niet gepoetst hebt. Dan wordt er toch wel wat minder gezoend. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt mij niet uit wanneer we het doen, ik vind het altijd wel goed. :cool: |
Achjah het maakt mij niet uit wanneer... komt me altijd goed uit :p Haha :D
|
Ochtend.
|
's ochtens wel meer hormonen in het spel, amar het eerste dat ik wil is pissen....en ff iets eten+drinken, want zoals kruimel al zei, smorgens ruikt men hun adem niet zo frisjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |