![]() |
Wie is hier nog maagd?
Ja! vertel op, wie heeft er nog nooit sex gehad? En wat vind je ervan.
Zelf ben ik nog wel maagd, helaas. Van mij part had het veel eerder mogen komen, en soms voel ik me best kut tegenover andere want iedereen lijkt het al gedaan te hebben. Maar ach, het gebeurt vast nog wel (hoop ik!) |
ach joh je bent niet de enigste ;)
ik heb wel een vriend, maar die wil niks doen voordat ik aan de pil ben dus tja... en inderdaat lijk ik ook de enigste te zijn haha nou zijn we toch nog met z'n 2tjes he :P |
Moi is ook maagd. :) Als we het hebben over all the way dan he.
Schaam me er niet voor, maar ik ben wel nieuwsgierig enzo. :o ;) |
enige mensen.. enigste bestaat niet.
en ik ben ook nog maagd, en daar schaam ik me niet voor :) |
ik ook, en ik zit er helemaal niet mee :) het mag nu wel gebeuren, maar ik zit er ook niet mee als dat nog een jaar of 2 duurt...
|
Ik ben ook nog maagd. Heb ook nog nooit een vriendje gehad, dus het is niet zo bijzonder eigenlijk. Boeit me ook nog vrij weinig :o Eerst maar eens een vriendje, dan zie ik wel verder...
|
Wat boeid dit? :confused:
Ik Ben het zelf niet meer maar hoe belangrijk is dat? Sorry maar ik snap dit niet :o |
Ik niet meer.
|
Voor de 12341231232e keer: Ik ben nog een knaap.
|
ik. :)
|
Ik ook. :o
|
ik, maar ik zou wel graag er een eind aan willen maken :P
|
mjah dit topic komt elke dag wel 139x voorbij
wat heb je eraan als je dat weet @ ts? ik is geen maagd meer... maar ik zou dr niet mee zitte als ik het nog wel was |
Citaat:
|
I'm in!
|
Citaat:
|
Ik ben geen maagd meer, maar 't is geen schande als je het nog wel bent. Ik vind dat er teveel druk is van leeftijdsgenoten bij veel mensen.
|
Ik ben een zwaar verbitterde oude maagd. Best kut, want zoals iedereen weet kun je natuurlijk geen normaal leven leiden als je nog maagd bent...hoe moet ik nou straks een baan krijgen :(
|
Citaat:
Ontopic: kben ook nog maagd, boeje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ich.
|
Op je 17e nog maagd zijn is echt niet zo vreemd hoor. Op je 23e ook nog niet. Er zijn genoeg mensen die het genot van sex hun hele leven niet zullen kennen. Dus als je als maagd zijnde een vriend/vriendin hebt of in de toekomst zal krijgen, wees er blij mee. Je hebt in ieder geval iets en het niet-maagd zijn komt dan vanzelf wel.
|
Citaat:
En wat ik ervan vind? Ik vind het best. Ik wil nix doen waar ik spijt van krijg.. ik wil niet gebruikt worden. |
Ik ook
|
Citaat:
|
*steekt hand op*
|
ik ben nog maagd maar hoe gek is dat :p heb nog tijd genoeg :D
|
*zwaait*
Ik ben maagd, en aan de ene kant vind ik het best, aan de andere kant niet. Geen probleem, want ik ben pas 17 en er zijn er nog zoveel die nog maagd zijn op hun 20e. Ik loop echt niet achter ofzo. Wel een probleem, want ik heb er soms best zin in. :o Ach, ik zie wel wanneer het komt. Morgen is goed. Over 2 jaar is ook goed. Over 6 jaar (dus als ik 22 ben) ga ik me toch wel zorgen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shit, ik kan echt geen wiskunde. :o
Oh ja, ik reken er maar op dat 't niet zo lang duurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt een kind hebben verwekt door IVF. Je kunt kinderen hebben die niet door jou verwekt zijn, maar uit een eerder huwelijk van je vrouw. Je kunt kinderen hebben die je geadopteerd hebt.
Maar, daar dacht ik ook niet aan. :D |
Vader des Vaderlands, Jan Peter Balkenende had ook pas voor het eerst sex na zijn 29e hoor :) Dus schaam je vooral niet :p.
|
Ik ben maagd, en ik zit er totaal niet mee. :)
|
Citaat:
Ontopic: Neen, maar psychisch wel :p |
IKKE!! IKKE!! IKKE!! IKKE!! IKKE!! IKKE!!
en ik ben er trots op :cool: |
Ik.. totaal geen haast.. komt vanzelf wel.. met de juiste persoon :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: