![]() |
Ssx 3
Ik heb dit spel net een uurtje of 2 maar ik vind hem echt geniaal, de sfeer, de muziek, de graphics en bovenal fijna controls (xbox versie) maken dit spel echt geniaal. Het enige wat ik er een beetje aan mis is een iets betere handleiding en een tutorial, maar daar valt overheen te komen. Nou maar dooroefenen en hopen dat ik snel beter ben en meer trucjes kan dan de standaard dingen die ik nu vaak doe.
Nog iemand anders die van dit spel geniet en misschien tips voor me heeft? |
Ik kan dr nog niet zelf van genieten net als alle andere recente releases dmv geldgebrek maar ik snap wat je dr mooi aan vind.
|
Op de ps2 kan je met ssx online!!! :D
|
Lijkt me wel aardig, maar ik ga eerst Mario Kart: Double Dash. kopen. (y)
|
Citaat:
|
Het lijkt me een vet spel, maar ik ga hem denk ik niet halen. Ik heb laatst SSX Tricky gekocht. Daarbij vond ik de graphics en de sfeer ook wel leuk. Helaas kan je daarbij alleen 1on1. Kan je met SSX3 wel met z'n vieren tegelijk?
|
Ik heb ook de Xbox versie. Ik geloof niet dat je met zijn vieren kan. Is btw ook niet aan te raden. Ik zag met 1 tegen 1 al bijna niets meer. Maar ik vind het wel een leuk spel alleen is het ff te makkelijk. Naja igg om tricks te landen. Je kan als het ware overdwars op het sneeuw terecht komen zonder om te vallen en dat hoef je in het echt niet te proberen. Maar dat maakt het spel niet minder leuk. Alleen de concurrentie in de Race onderdelen vind ik wel erg sterk. Die gasten kunnen bijna alles. Leuk spel, maar niet realistisch.
|
Ja, iets te arcade vind ik. Ook al bij ssx 2, heb ik op de xbox. Wacht effe op amped 2.
|
Nee bij ssx 3 speel je op de ps 2 online, en kan je d8 ik wel met zijn 4e doen, iedereen zit gewoon thuis achter zijn console en gaat online!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
super spel
alleen (tot nu toe) wel erg makkelijk op een gegeven moment pleur je alleen maar recht naar beneden en ga je gewoon dwars door bomen enzo heen beetje maf hoef je amper te sturen dat was wel lachwekkend ik zat echt te gieren van t lachen achter mn cube :D wat ik tof vind is dat het echt tijd kost om van boven naar beneden te boarden die laatste race van peak 1 peak pass 1 ofzo duurt een klein kwartier (is trouwens wel moeilijk om dat te verliezen zeg...) |
Citaat:
|
Citaat:
ja daar ben ik nog niet maar is dat dan alleen peak3 en dan nog eens peak 2 en peak 1 als je naar t dal wil? want das nog langer dan natuurlijk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
en strax bij peak 3 moet je alledrie de bergen doen.. in iets van 30 min.. :evil: |
Ik heb nu met een ongeveer 5 uur spelen alle peaks al
|
Citaat:
|
Jup JUp SSX 3 rulez vooral als je hem gratis hebt gedownload zoals mij. I love newsgroupen! :D
|
Citaat:
nerd :rolleyes: |
Citaat:
|
godsamme nu begint t irritant te worden
hoe kan je een beetje leuk aantal punten krijg voor dat freestyle gezeik ik draai als een gek door de lucht en link alles aan mekaar en ik haal standaard bronze silver is amper in zicht laat staan gold |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben nu aan het cashen voor die laatste paar punten en dat schiet niet op als ik alleen bronze haal :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar t schiet niet echt op :( ja superpipe is makkelijk, dan versla ik gold score met gemak maar in die slopestyle zooi ben ik al beneden voordat ik echt lekker heb kunnen stunten zelfde bij big air |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu worden we bang. Ga jij nou maar lekker door met het illegaal downloaden van games, en rot lekker op. :mad:
|
Ja wie download er nou niet illegaal?? Iedereen domme nerd. Moeten ze die cd's en games maar niet zo duur maken. Eigenschuld. Alleen spellen waar je serial keys voor moet hebben en die echt de moeite waard zijn koop ik gewoon.
|
Citaat:
t staat heel dom je bent niet 1337 en je bent vast ook niet ouder dan 12 |
Ten eerste ben ik 18. En ten tweede weten jullie volgens mij niet eens wat newsgroupen is of hoe het werkt. Jullie zijn waarschijnlijk de n00bs die games van kazaa downloade die incompleet of vol met virussen zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amped 2 of SXX 3 ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |