![]() |
Beste mensen vanmiddag heb ik zojuist een pinguin gekocht
Maar nu !.. ik moet een leefklimaat voor hem maken in de tuin , ..
Het is trouwens een afstammeling van de konings pinguin ..* kleine puppie is het nu * iemand ideeen voor een goedleefklimaat ?.. Of een leuk ontwerp voor in je tuin ? wat zou jij doen als je een pinguin had?:) |
Ik zou een Humboldpinguïn willen, een lieve. Die kunnen heel goed in Nederland leven, met een beetje zand en plantjes en water... Maar dan wil ik er wel twee, zodat ze ook een baby kunnen krijgen enzo... Nee nee, ik wil dan heel veel pinguïn zodat ik ze kan bestuderen...
|
siNix : waarom plaats je dit topic dubbel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ben je een hielenlikker van de forumbazen ofzo ? want ik kan wel een normale reaktie van je gebruiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sinix, het was niet offensief bedoeld.
ik vroeg het me gewoon serieus af. bovendien weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt, aangezien ik pas sinds vandaag lid ben. dus wees niet boos ajb *knipperknipper* Ontopic: pinguinS zijn hip |
Citaat:
Was er een veiling van puinguins bij de plaatselijke dierentuin wegens een pinguinoverschot dit seizoen? :p |
Citaat:
Pinguins zijn hip;) |
Citaat:
maarre nee deze is door mij opgekocht via het wnf :) |
hoe heet 'ie?
en is 't een zij of een hij |
waar kwam ie vandaan dan?
en hoeveel moet zo'n ding dan kosten :D ? |
Heeft het arme diertje al een naam?
Beest gaat vast niet lang mee |
Citaat:
ik weet nog geen echte naam ik zat te denken aan , pinguin ?..:p. weet jij een betere? |
Ik geloof er niets van. :D
|
Citaat:
uit het arctisch gebied |
Citaat:
gewoon niet te veel gekken dingen mee doen en netjes onderhouden |
het WNF moedigt mensen aan pinguins in huis te nemen?
|
Dan noem je de ene Pin en de andere Guin als er binnenkort toch nog een bij komt .
|
Citaat:
hoeveel kost een pinguin dan en waarom verkoopt t wnf je een pinguin? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze kleintjes sterven dan ook ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan pinguins, sinds ze mij een 4,5 voor een spreekbeurt bezorgen op de basisschool (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Linux? Die kun je ook downloaden hoor :D
|
Cool! maar heeftie ook zoutwater nodig?
En hoe doe je dat met de vis die die nodig heeft? En wat voor soort pinguin is het eigelek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga naar het Noorder Dierenpark in Emmen, daar hebben ze een betrekkelijk groot deel van het expansie-park ingericht voor Humbold-pinguins :). Ik ben er zelf al 2 keer geweest, ze hebben er een soortement van hunebedden om rotsen na te bootsen, zand, plantjes en wat water waarin je ze kunt ze zien zwemmen. :)
|
Ik ken trouwens iemand die een pinguinboerderij in Australië heeft gemaakt, dus het moet toch mogelijk zijn om zo'n beest hier in Nederland in leven te houden :D
Gewoon zorgen voor voldoende water en vis en dan maar hopen dattie blijft leven... :P |
Citaat:
en ja een combinatie van alles he ..:) |
Zorgen dat hij groot en sterk wordt, en dan iedereen afslacht. :rolleyes:
|
ik zou hem verven
das leuk misschien als clown? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |