![]() |
Against Time niet verder????
Dit stond op de officiële A-T site:
Hello everyone, After giving it lots of thought. I have made my decision. After a couple of years of managing Against Time and being their bass-player for 2.5 years my flame has gone out. I can no longer find the energy to keep on rocking with Against Time. I really want to thank everybody who has rocked with me and say thanks for all the support and help that was given to me. I want to say special thanks to: Justin, Ivo, Kees, Tjirk, Kioga and Gilbert. Keep on rocking and maybe some time we'll meet again..... Michel En als antwoord van de band: Against Time does not know what the future of the band will be, we need some time to think it over. Michel, we wish all the best and want to thank you for the amazing moments we had together! Against Time Zonde,hopen dat de beste band van Nederland tóg nog doorgaat.... |
nee...niet zij OOK al....
:( |
weer een flinke aderlating voor punkrockend nederland
|
Willem, regel een auditie bij die gasten.
|
jup. ik wist het al een paar dagen, uit betrouwbare bronnen. de trots van mijn woonplaats gaat waarschijnlijk niet verder. wel jammer hoor. (n)
|
zou echt zwaar kut zijn.. ik vind t sowieso een van de beste bands van nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk gaan ze door, ik vind het de beste band van het land.
|
Hopelijk starten sommige leden melodieuze hardcorebands :)
|
Zekerz moeten ze doorgaan, als we nou ff met zn allen mailtjes gaan sturen naar die gasten, want er staat dat ze goed gaan nadenken wat ze gaan doen....Against Time rockt gewoon flink hard en wij moeten ze eraan herinneren dat we die Di-Rect crap en de rest van de nederlandse crap (niet alles,er zijn best veel goeie bands maar AT is gewoon de beste) simpelweg niet pikken:P
Against Time forever:) |
Citaat:
XkroketX kent 't briliante geluid daarvan. |
:mad: wel shit idd :mad:
heb ze met de Bergse Songfestival nog gezien...naja, al het goede kapt ermee tegenwoordig |
stonden zij niet in het voorprogramma van the misfits?
ik vond het wel oke maar het is niet echt mijn smaak |
Citaat:
|
snif :(
|
zonde :(
|
he bah.
wel zonde, hoor. hier in de regio zijn maar weinig goede bands. nu nog minder dus. |
Citaat:
|
er gaat een gerucht rond dat ze op een nog onbekende datum een afscheidsconcert zullen geven, hier in bergen op zoom.
|
Citaat:
|
bah :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en upside down leden, cesco youth en hamid fastbreak, in my eyes stijl Citaat:
en over AT, JAMMER coole band misschien wil ik nog wel auditie doen... |
Citaat:
|
Citaat:
die 2 full lengths!!! geweldig! |
Hahahaha :) Nee ik vind t niet bijzonder.
|
ik heb ze ooit gebookt maar snap nog steeds niet waarom.........
|
Omdat je dacht dat t slappe poppunk was?
|
beetje balen dat ik de vorige keer m'n bus moest halen op peacedog
|
Citaat:
|
|
:(
Ik zal er denk ik wel zijn. |
is dat een donderdag?
damnit, als het zo is baal ik want ik wil wel gaan:( |
Citaat:
|
Daar gaat weer een goeie band. Dé punkrock trots van Bergen. :(
De 13e ben ik er zeker wel bij. |
uiteraard ga ik zelf ook.
|
Ze kappen dus toch helemaal :(
wel een teringeind weg volgens mij, maar ik wil er wel bij zijn eigenlijk :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet, want dan speelt zao in Ede. Jammer wel.
|
ik kan niet, want moet zelf spelen.... wel jammer
|
RAZOR CRUSADE ANNOUNCE NEW SINGER
After singer Sebastian left the band straight after their small UK tour two weeks ago, Razor Crusade have already found a replacement. Ivo Jansen (ex-Against Time) will take over all vocal duties. Even thought the band had to cancel some shows, all recordings for their debut full length, tentatively titled ‘Infinite Water’, will go on as planned. You can catch Ivo’s debut on stage February 7th at the Knock Out Fest, Mol-Wezel, Belgium. If you thought the band was good already…………..be warned. www.razorcrusade.com |
ja hoe cool is dat, ik ben benieuwd.
|
me2.
|
Denk dat RC nu nog beter is idd.
|
Razor Crusade.
Ik wee thet niet met die gasten. It's all about image. Maar goed. Ik ben benieuwd. Ik moet die EP nog steeds luisteren van Razor Crusade, heb hem wel gekocht toen we met ze speelden, maar nog niet in cd speler geflikkert. Zo eens doen (zinloos.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |