![]() |
iron maiden
wie gaat er nog meer morgen naar iron maiden?
en weet iemand wat er in het voorprogramma staat?... |
nou.. dan eh.. sta ik daarr strax in me eentje (y)
|
M'n zus gaat, met d'r vriend.
Doe ze de groeten van me. ;) |
Misschien als je in de topictitel vermeld dat het om het concert gaat en niet weer 1 of ander gaar topic waarin iedereen verteld dat ze het wel of niet leuke muziek vinden....
|
Ik WOU erheen... telt dat ook?
|
ja ikke! alleen zitplaatsen helaas
|
Ik ga niet, omdat er op het moment dat ik kaartjes wilde halen alleen nog maar zitplaatsen waren. Nou ja laat dan maar. Ik heb ze al gezien en ik wil dan echt niet zitten als ik ze nog een keer ga zien, dus dan maar niet.
|
Ik wou eerst gaan, maar ik was net te laat http://smilies.networkessence.net/s/otn/sad/mecry.gif
|
ik viste ook naast t net :(
|
Voor de lui die wel ZOUDEN gaan: Slecht nieuws!!
Het concert gaat niet door. God heeft een virusje opgelopen hoor ik net op de radio :( |
tja, het was uberhaupt te duur om te gaan
|
het is verplaatst naar 13 december, kaartjes blijven geldig
mocht iemand nu een kaartje te koop hebben stuur me ff een pm... |
Concert Iron Maiden uitgesteld
Slecht nieuws voor fans van Iron Maiden: het concert dat de band vanavond woensdag 5 november in Ahoy’ zou geven, gaat NIET door. Omdat zanger Bruce Dickinson een virusinfectie heeft opgelopen, is de band niet in staat op te treden in Rotterdam. Het concert zal in een later stadium alsnog plaats vinden. Een vervangende datum is nog niet bekend, deze week zal de nieuwe datum bekend worden gemaakt. Hou de site van Mojo in de gaten voor het laatste nieuws. Kijk ook voor meer info op de site van Iron Maiden. mojo.nl |
Citaat:
|
godver.. ik had net zo'n zin :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was eerder.
|
leuk jah heej
|
Citaat:
|
Ik stond al bij Ahoy met mijn Pa en een vriend komen ze naar ons toe : Helaas heeft de zanger een Keelonsteking en is het concert verzet naar 13 December.Kan neit wachten tot de 13e :evil:
|
nog een paar dagen, ik ben siked!!!
|
ik heb er zin in :D
ben aleen nu nog ziek..:S dus hoop dat het zaterdag over is... ach wat the hell, asprine werkt ook :P |
zo, en of staanplaatsen heerschen!
|
ja ik sta up front hoor!
|
Aanwezig. Alleen wel zitplaats.
|
Ik haat jullie allen...
Krijg een verkoudheid! :( |
Maiden + Ahoy = (n) .... wie gaat er nu zitten bij een maiden optreden :)
|
maiden is een band voor grote hallen...
enorme dekors en poppen harde geluidsmuur. |
Citaat:
Klopt, maar niet zitplaatsen... dat zuigt |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker comfortabel. Zitten is gewoon kut, punt uit. |
vrieden waren de vorige keer van de 2e ring naar staan plaatsen geklauterd. 1 zo'n baas had beiden poten gebroken...
|
jaja :o
|
Funeral for a friend is voorprogramma :mad: :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |