![]() |
14nov: Outblast Birthday Party
|
Heb geen geld om helemaal naar Amsterdam te reizen + Heb al een andere party op 14 nov geplanned: Future Hardcore in de Carte Blanche :)
Vince En Promo :cool: |
Insission # 1 heet dat ;)
Ga er ook heen waarschijnlijk... Dag erna Bass Sequence :D |
Lineup:
Outblast Bass D & King Matthew Catscan Promo Endymion J.D.A. MC Syco Drokz Akira Wishmaster Lady Dana Dr. Z-Vago Mouth En nog wat anderen... |
Citaat:
oeh dan ga ik je misschien zien :P |
lekkere lineup :)
|
tsja... zal een best feessie worde, maar volgens mij heeft nicole er totaal geen geld voor jammergenoeg :(
hoop dat er nog een wonder gebeurt...geldboompje misschien ?! :p iemand stekje?? |
Citaat:
Oeh, ja wie weet :D |
Nee, maar wel een vet feest. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet t nog niet.. als we een auto en een iemand die bob heet tot onze beschikking hebben wil ik er nog wel een 10e keer over nadenken...scheelt weer reiskosten :D |
Citaat:
|
Ja die die "kaal = geniaal" foto ;)
|
Citaat:
|
sorry voor de offtopic btw beer ;)
|
nou, ben er niet, moet dan me verjaardag vieren:D
|
Drukke tijd, 14 november heb ik weer ander feest gepland:P
Krankimkopf in dixperlo => www.krankimkopf.nl Altijd relaxt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe k dan :)
Mij zul je morgen niet tegenkomen trouwens Hooliegirl :s... Zaterdag is ook nog niet zeker :( :( |
tonight: PArty :D
|
Citaat:
|
Ja kweet, maar financieel gezien trok ik het niet :s
vanaaf benk er wel btw...als alles mee zit ;) hoe wasset? :) |
Citaat:
T ging alleen al om half 5 dicht en we werden pas om 6 uur opgehaald.. dus hebbe we de carte schoon geveegd en daarna een uur in een telefooncel gewacht haha :D |
haha sja :D
hmz heb ik weer een lekkere set van Promo gemist denk ik :( ik trek namelijk geen ritietietieuw hardcore ;) |
Hoezo was het leeg dan? Met zo een line up verwacht je minstens een volle zaal :confused:
We hadden bij kik ook gedacht veel concurentie van ze te krijgen, maar wij hadden achteraf wel de zaal vol. En KIK was lekker toch leuker :p Vooral Simon Undergound is ZO ONOEMELIJK VET. [img] http://www.krankimkopf.com/Partypict...03norm-221.jpg[/img] Simon @ Kik 14 nov 2003 Ik @ kik 14 nov 2003 http://www.krankimkopf.com/Partypict...03norm-083.jpg |
en bass sequence was ruk
|
Ben naar Harder! geweest, darkraver is de man! (y)
|
Citaat:
maar vrijdag is ook supreme hardcore voor marcel |
Jep en vrijdag is OOK Pure Madness, @ Kadans, Maastricht hehe...
Denk dat ik naar de bovengenoemde ga, maar misschien toch wel ff naar Steve ;) |
Citaat:
steve? die met het ongestreken hemd? |
Nee, Steve Sweet ( oftewel Darkraver hehe ) :D
Maar k ga naar Pure Madness...dichtste bij, meest gezellig, en goede line up... ;) |
Citaat:
|
Ow, ja als jij het zegt?
Weet niet of jij zijn was doet : D Hehe..;) |
Citaat:
|
Ik let daar niet zo op...
Maar goed :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |