![]() |
twee vrouwen in de dertig
Twee vrouwen in de dertig
Koud, doch zeker niet onprettig slechts inspirerend, twee vrouwen in de dertig Lege woorden, volle hoofden vol van dromen, zonder hoop Leuk lacherig, maar onbekend met ouderdom die in hen sloop Al zesendertig jaren lang gezocht naar wijsheid, niets gevonden Alleen problemen nooit verdwenen, nu zittend waar zij vroeger stonden Verbitterd en verdwaald, verloren, beiden omringd door eenzaamheid 't is zichtbaar door hun lege woorden gezamenlijk verleden tijd |
(y) Ik vind het echt klasse. Heel goed gedaan, het klopt gewoon. Mooi thema, goede woordkeus. Leest lekker.
|
buitengewoon goed (y); mooie woordkeus, opbouw is goed, thema spreekt me aan (nee niet door pers herkenning ;))
|
Echt een heel leuk gedicht; goede inhoud en een sterke, orginele verwoording. Vooral de slotzin vind ik erg goed; echt een vondst, deze maakt het gedicht helemaal af. Een sterk metrum, het leest heerlijk vlot door.
Je verwoording is erg goed; vooral een orginele benadering van het onderwerp. Ik vind de laatste strofe het best; eind tweede strofe en begin derde strofe vind ik soms een beetje chaotisch, niet zo mooi op elkaar aansluitend. Maar verder geen negatief commentaar; een geweldig gedicht! |
sterk gedicht. het verwoord mijn gevoel over de huisvrouwtjes in vinexwijken. had jij dat idee er ook bij?
|
Ik zou eerder zeggen 'volle woorden, lege hoofden' :p
|
Iedereen bedankt voor de reacties :) .
Grandmommy: Ja. Xineof: Je hebt gelijk, ik zal kijken hoe ik die overgang van de tweede naar de derde strofe kan verbeteren :) . |
Echt een heel origineel gedicht! En ook goed verwoord... Ik ben het met iedereen eens... Dicht je vaker?
|
Niets dan lof over dit gedicht! :) Mooie woorden, klinkt zoals een vol gedicht imho behoort te klinken. Ik vind de afsluitende zin erg mooi.. Lekker abstract, zet aan tot nadenken, desnoods overnieuw lezen!
Zo mooi lezen we ze hier slechts zelden :) |
Ik vind het een heel mooi gedicht.. origineel onderwerp ook.. Moest ff inkomen maar toch ist makkelijk te lezen..
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor de reacties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |