![]() |
Nargaroth - Ger / Dark Storm - Cze/ Bael - Fra / Salacious Gods - Hol
SMConcerts just confirmed today!!!!!!!!!
Saturday the 10th of January 2004, NARGAROTH will destroy the Netherlands for the first and last time ever. Their gig, supported by the maniacs of Dark Storm (Cze, ex Maniac Butcher members and Avenger), Bael (Fra) and Salacious Gods (Hol), will be held in the Metropool in Hengelo. Be sure not to miss this ultimate gig of Krieg Black Metal from Germany!!! Exclusive "one time, never again" show in the Netherlands |
haha geweldig
|
Dit is eens iets wat de moeite waar is!
|
Nargaroth, hehehehehe
ach ik heb ze al in belgie gezien en speciaal is het niet. Eens kijken of kuntwulf z'n vietnamese vriendjes meeneemt |
Citaat:
Maar goed verder wel gave band... even kijken hoeveel een retourtje Hengelo waard is.... http://www.ns.nl |
Wie weet komt Wulf van absurd ook even langs,
levert weer wat actie op. |
Citaat:
Wie kan ik nog meer verwachten? Erik, om eindelijk een keer te ontmoeten? ;) |
Pistooltrucs avondje? :D
|
trui avondje.
Voor de mensen die gaan: Maak eens wat foto's, ik wil het volk weleens zien dat daar komt opdagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en afwezig is mij te true |
Nargaroth heeft wel enkele grappige nummers. Mischien dat ik ook wel ff kom kijken om het trueheidsniveau te doen dalen en even hartelijk te lachen.
|
jawohl, black metal ist krieg
|
Ik ga wel denk ik.
|
Citaat:
|
NARGAROTH (Ger)-Kanwulf (he used to help Akhenaten as well in his gigs in Germany, now he claims that he wants to kill him) stated in a mag that he hasn't got any racist attitude, since he hangs around with vietnameze immigrants in his working place and heremembers that he's White only when he's playing music. He also got beaten by Wolf (Jarl Flagg Nidhoggs's brother, now playing in Absurd) because he insulted him.
|
Waarom hebben al die gasten altijd ruzie? :D Dat is t enige wat je van dat soort bands hoort lijkt wel hehe.
|
Citaat:
En de rijstplantageboertjes was een ironische omschrijving van zijn Vietnamese homeboys. |
Citaat:
|
Dat album is al 2 weken uit.
En het zuigt |
Misschien ga k wel langs, t is alleen een takkerit hier vanuit Limbabwe :mad: , maarja lijkt me idd wel eens leuk om te zien.
K ben benieuwd of kanwulfje t publiek nog gaat screenen bij de ingang om te kijken of iedereen wel trui genoeg is :D |
wie paast mij een nummertje ubertruie nsbm?
|
Leuk, salamigoden weer, die heb ik dus nog niet gezien :rolleyes: . De rest ziet er wel interessant uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nargaroth in mn hometown, wahey. :D Zal idd wel door Olaf georganiseerd zijn hoewel SMR al op zn gat ligt. Trouwens Tom:
Olaf's broertje speelt in Salacious Gods dus vind je het gek :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zwaarden zijn gay begrijp je dat nou nog niet :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaat even wat muziek van nargaroth downloaden* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal mijn onheil shirt aan doen.
Kan ik vriendjes worden met de BMM :P |
Citaat:
|
lijkt me eigenlijk best grappig om heen te gaan...
maar na 2 nummers vind ik het vast wel genoeg geweest :) dus ik denk niet dat ik er bij ben wil nog wel een keer naar Haatstrijd.... dat lijkt me wel gaaf |
Ik zal er zeker zijn! Nargaroth speelt naar mijn mening uitstekende black metal.
Alleen jammer van al die roddels die je hoort overal. |
Citaat:
|
Citaat:
psst, ulfheidin is homo kan ik ergens wat van nargaroth downloaden? ik ben wel benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf onderonsjes :nono:
|
Citaat:
waar kan ik wat downloaden van nargaroth |
Citaat:
goede server; dunkelheit666.no-ip.org |
|
Citaat: