![]() |
Afbeeldingen worden niet weergegeven
Beste allemaal,
Ik heb het volgende probleem als ik een site bezoek met mijn computer, dan wordt de site weergegeven maar niet alle figuren worden getoond/gedownload, ook al heb ik deze site al eens of meerdere keren bekenen. Ik weet dat het probleem gelijkaardig is aan een vorig topic waar IE de afbeeldingen wil opslaan als .bmp maar toch... Is er iemand die hiervoor een oplossing voor weet, want dit probleem begint stilaan op mijn zenuwen te werken. Is er iets dat ik moet installeren of deinstalleren??? hopelijk is er iemand die me kan helpen [HELP] mvg fox alé dan zo beter? :s |
Internet-Opties -> Geavanceerd -> Multimedia sectie -> afbeeldingen weergeven checkbox
Installeer Flash, Shockwave en MS Java Machine ook maar eens. Flash Shockwave MS Java Machine PS: die rode kleur is irritant.. |
Sommige figuren die niet gedownload worden? Installeer dan gewoon Firebird en browse daarmee ofzo. Kan aan vanalles liggen, zoals firewall, ad blockers, etc.
Download: www.mozilla.org/products/firebird |
Dude, doe niet zo gay en haal die kleur weg!
|
Weet er iemand waaraan het nog zou kunnen liggen (ik heb gecontroleerd als afbeeldingen weergeven aangevinkt stond)
mvg fox |
Norton fire wall --> addblocking.
dan blokeerd ie pic's van bepaalde sites, je kan Url's toevoegen en verwijderen. |
achzo, die overbezorgde firewalls :p
maar waar vind ik juist die add blocking??? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |