![]() |
Oeh, ik heb m net gezien! Voor de 1e keer :o
Erg goeie film. Ik ben er nog een beetje stil van. Kevin Spacey (y) Ik had geen idee dat hij meespeelde, staat hij daar ineens op het politiebureau! Echt goeie film, die moorden zijn geniaal bedacht! Alleen ik snapte die moord van Pride niet helemaal? En dat van dat hoofd was wel een beetje voorspelbaar. Maar ze zouden dat ook absoluut niet moeten veranderen. |
Ik heb se7en op dvd. Geweldige film, en toen ik hem voor het eerst zag, vond ik het einde toch wel heel verrassend. Ik vind het nog steeds zielig iedere keer als ik het einde weer zie....
|
Een geweldige film. Super sterk verhaal, en ja Kevin Spacey en Morgan Freeman. (y) owjah en Brad...alleen was hij een beetje triest in de eindscene. Wat overigens wel weer lachwekkend was om eerlijk te zijn :D
|
Citaat:
|
Ik heb behalve de film gezien ook het boek gelezen en dat is ook echt een aanrader. Boek heet gewoon seven, schrijver weet ik niet. Ik vond de film echt fantastisch maar doordat ik het boek al had gelezen wist ik al hoe het ging eindigen en dat was opzich wel jammer.
|
Gesplitst van http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=537790
|
Ik vond het een goede film. Ook één van de weinige films die ik echt eng vond. Het had zo'n naargeestig sfeertje.
|
jaaa goede film!(y) Ik heb hem in een oud gebouwtje gezien met een aantal meiden toen het onweerde enzo. We hadden er een filmmarathon. Blair witch hebben we toen oa ook gezien...
Ik heb niet kunnen slapen die nacht... |
Heb hem maar opgenomen, als ik tijd heb ga ik hem wel kijken.
|
Ge-wel-di-ge film :D
|
foutje
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Volgens mij ook ja.
Se7en.. wel een beetje gare schrijfwijze maar ok. Ik vind het op zich wel een goeie, maar geen meesterwerk. Het is meer de setting en het visuele aspect dat 'm zo interessant maakt. Het plot had veel interessanter gekunt en ook de karakters komen soms onecht over. Om te zien is ie wel heel mooi. Beetje zoals Alien 3 :D |
SE7EN is een van de beste thrillers ooit gemaakt.
In mijn ogen een ware meesterwerk. |
Spoiler
|
superfilm (y)
al vaak gezien, maar hij blijft goed :) @kiek: hmm heb ik eigenlijk nooit over nagedacht, het heeft vast iets te maken met het feit dat hij psychisch niet helemaal in orde was? iemand die t ff kan uitleggen aan ons?? :D |
tsja..fincher...what else can I say? De gast is geweldig...:)
|
goeie film (y)
|
Citaat:
|
omg, die film is geweldig! heel goed geschreven. hier zijn er geen 2 van.
|
Ik heb hem toen hij van de week op tv was voor de tweede keer gezien... maar op een gegeven moment vond ik het wel een beetje saai worden... maar ja.. dat kan aan mij liggen.. en het einde is minder leuk als je hem al een keer gezien hebt...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |