![]() |
Schimmen
de schimmen,
van een ver vervlogen ideaal vervloeken, het gedachtengoed donderen, door zijn hoofd hij is verdoofd voor de "buiten" wereld.. hij is verdwaald in zijn eigen dwaalspoor en gaat maar door tot oneindigheid, terwijl de realiteit zonder hem doorgaat, daar kwam een auto maar zijn realiteit, zag geen kwaad.. en toen was het te laat de schimmen van het ver vervlogen ideaal namen plaats in de zaal waar hij.. lag opgebaard.. het verhaal van een jongen die staarde, naar het kwaad, het bloed had gevloeid hij was te laat om terug te keren.. de dood het hem reeds gevonden |
Als één woord niet te rijmen valt met poëzie -ofwel niet poëtisch is- dan is het "gedachtegoed. Het gevoel was al snel weg.
|
Het is een beetje langdradig; meer een opsomming. Ik denk dat dat onder andere komt door de vorm van je gedicht. Verder is de verwoording niet zo sterk; het is niet echt pakkend, en de inhoud komt wat te duidelijk naar voren. Ik vind hem wel duidelijk beter worden naar het einde toe :).
|
Citaat:
Verder vind ik wel dat je beter bent geworden met je gedichten, Klootzak. In het begin waren ze echt zwaar niks (Excuse me:)) en nu vind ik ze wel mooier. Hoewel het niet perfect is, leest het best aardig weg. (Maar gedachtegoed vind ik echt zo'n veel te vaak gehoord woord.:|) |
hmmm, ik weet niet, maar ik houd niet zo van dit soort gedichten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |