Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   raar soort slijm (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=652270)

ratlovertjuh! 04-11-2003 23:04

raar soort slijm

hallo mensen,

ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, of dat iemand me hier kan helpen, maargoed.

ik ben twee maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden, maar toen ik eigenlijk de tweede keer ongesteld moest worden werd ik het niet, en nu loopt het dus tegen de periode dat ik eigenlijk voor de derde keer het zou moeten krijgen. alleen heb ik nu een vage soort afscheiding; een heel dik, doorzichtig geurloos slijm, wat net lijkt op rauw eiwit. weet iemand wat dit is, en of het normaal is?

greetz, een bezorgd meisje

Qimm 04-11-2003 23:49

Nou ja, als je nog maar net ongesteld bent kan de 2e keer wel pas over 3 maand zijn hoor. En die afscheiding heb ik ook wel, vaak rond mijn eisprong. Dus misschien dat je over een week of 2 ongesteld word.
In het begin is het allemaal zwaar onregelmatig hoor.

ratlovertjuh! 05-11-2003 08:06

okee, bedankt!
:)

Sarah 05-11-2003 09:20

Bij mij zaten er zes maanden tussen mijn eerste menstruatie en de tweede :) Dat is vrij normaal, vaak doet je lichaam eerst een oefenrondje voordat je echt begint.

Ennem, afscheiding is zeker normaal, en het is vaak wat dikker en/of meer rond de eisprong.

Aries 05-11-2003 09:38

Citaat:

ratlovertjuh! schreef op 05-11-2003 @ 00:04:
hallo mensen,

ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, of dat iemand me hier kan helpen, maargoed.

ik ben twee maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden, maar toen ik eigenlijk de tweede keer ongesteld moest worden werd ik het niet, en nu loopt het dus tegen de periode dat ik eigenlijk voor de derde keer het zou moeten krijgen. alleen heb ik nu een vage soort afscheiding; een heel dik, doorzichtig geurloos slijm, wat net lijkt op rauw eiwit. weet iemand wat dit is, en of het normaal is?

greetz, een bezorgd meisje

Met 17 voor het eest ongesteld :s
da's eentje voor 't guinness book of records

Sarah 05-11-2003 09:52

Citaat:

Aries schreef op 05-11-2003 @ 10:38:
Met 17 voor het eest ongesteld :s
da's eentje voor 't guinness book of records

Ach, 10-16 wordt als normaal beschouwd, en sommigen zijn 9 als ze voor 't eerst ongesteld worden, dus zo gek is 17 niet eens.

Aries 05-11-2003 09:56

Citaat:

sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:52:
Ach, 10-16 wordt als normaal beschouwd, en sommigen zijn 9 als ze voor 't eerst ongesteld worden, dus zo gek is 17 niet eens.
hmmzja ..
nou ja nog gefeliciteerd dan .. eindelijk een grote meid :p
voor me zusje heb ik toen een enorme lolly gehaald :evil:

Gothic 05-11-2003 10:13

Wees gewoon blij dat je niet ongesteld wordt (tenzij je onveilige seks hebt gehad :evil: )...

Ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld, soms zaten er 2 maanden tussen... heerlijk toch, geniet ervan zolang je het niet bent... als is het wel vervelend dat je niet weet wanneer je het wordt. Dat is simpel op te lossen --> Pil

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.