![]() |
bandbreedte knijpen -> proggies!
Ik heb WinRoute en zit samen met mijn broer op internet.
Echter, mijn broer slurpt bandbreedte. Hoe kan ik dit beperken? Hij is trouwens de enige die door de proxy moet, ik zit er voor :p Ik heb het niet kunnen vinden in WinRoute. Heeft iemand een iedee of een programma hiervoor? |
Kan wel met winroute..
so RTFM |
Citaat:
Maar ik heb het niet kunnen vinden. (maarja, ik heb de help er ook niet bij gehad, bedenk ik me nu :o) |
Ik vraag me af of 't met winroute mogelijk is, het kan wel met IPTABLES onder linux, maarjah...dan moet je een ander systeem installeren...en je hebt de HowTo: "ADVANCED ROUTING" nodig, hoofdstuk 9 :o
Sorry, maar ik vind 't een b-tje lame om hier op een serieuze vraag met RTFM's te gaan gooien...dat het op een technisch forum als Tweakers gedaan wordt kan ik nog begrijpen, maar daar is het gemiddelde niveau toch anders, hier is het allerdaags...dat was mijn geklaag, danku....btw het scanderen van dingen als RTFM en Google, is niet cool, dat is lui :o zeg dan niets :o |
Citaat:
-- Edit: Met SyGate is dat ook mogelijk, om machines te knijpen. Dus waarom zou 't met WinRoute niet kunnen? |
Citaat:
Weet echt niemand het? |
zolang het standaard met Windows ME niet kan vind ik alles best want dan gaat mn pa ons heel erg weing bandbreddte geven :(
TB1000 tegen een Celli 433 :D |
Citaat:
Dit lijkt me een beetje een vreemde redenatie... |
Offtopic:
Wattiz met die :o :o :o :o :o vin je nie dat er teveel zitte? :o [ontopic] ... [/ontopic] [greet] Greetz XC [/greet] |
Citaat:
Vanuit het interne netwerk heb je daar namelijk utilities voor als tcpnice :) kun je iemand's verbinding ff traag laten werken :D Maar goed, daar heeft de topicstarter helemaal niks aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |