![]() |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien?
ik zit een beetje te twijfelen tussen Metallica op FOR, Nofx in de Melkweg of Opeth op FOR
|
ik denk against time in de gigant...
daar spatte gewoon de energie, overgave en plezier van de bandleden vanaf (y) |
iron maiden ahoy toen bruce net terug was
bad religion groezrock 2002 american nightmare gvh 2 aug. 2002 reaching forward afscheidsshow 22 nov. 2002 sensefield den bosch vorig jaar 21 juni 2002 |
Citaat:
|
silverchair paradiso
bush hardenberg bright eyes paradiso |
mighty mighty bosstones - melkweg
mad caddies- weet-niet-meer-waar undeclinable- doornroosje |
Mad Caddies in de Melkweg, toen met de Fat Package Tour
|
Citaat:
ja, die ook....... vooral mad caddies met rise against (y) in den bosch en undeclinable was toen geen hol aan, wel m'n eerste crowdsurf gemaakt toen |
geez...
pennywise in de melkweg in '99...offum...nofx op de decotour dit jaar... voodoo glow skulls in roosje?? mad caddies in den bosch in '00?? 1 van die zal t wel zijn denk k... |
ow en bad religion in stahlwerk :)
|
Oef moeilijk is dit altijd.. Denk erom het gaat wat mij het meeste aansprak kan zijn dat er anderen waren die er geen bal aan vonden..
*Mad Caddies in de W2 little nemo zegt '00 ik dacht meer aan '01 met fabulous disaster was het in ieder geval... *Radiohead op Pinkpop '01 *Less than Jake in de Ekko '02 *Pitchshifter beide shows in Engeland. maart '03 *AFI in de Melkweg '03 *Mars Volta mag er zeker bij. '03 *Rise Against in Amsterdam kies ik '03 het was een goed jaar. |
Neuk! @ Iduna (2x)
Black Sun Empire @ Nighttown Faithless @ Pinkpop 2002 Dropkick Murphy's @ Pinkpop 2002 |
Zwan @ Paradiso
Roger Waters @ Sportpaleis |
-Radiohead op Werchter 2003
-Kaizers Orchestra op Lowlands 2003 maar misschien komt dat omdat ik die relatief nog niet zo lang geleden heb meegemaakt... hoe korter na een goed optreden, hoe beter je het vond... denk ik |
after forever op lowlands
rhapsody in 013 thyrfing @ wacken sonata arctica @ wacken |
Citaat:
(vond ze alledrie goed daar niet van...) |
Mercury Rev, Tivoli :bloos:
meest krachtige en energievolle concert wat ik ooit heb mogen meemaken, en dat bij muziek die allesbehalve ruig is. |
queens of the stone age, 013 '02
opeth, tivoli '02 metallica, rock am ring '03 |
Apocalyptica op graspop 2003.
Machine Head in de melkweg 2002. |
reel big fish - ekko
mad caddies - w2 beef :D innu tivoli:( kutzaal |
was een feest gegeven bij ons in 't pand en er was een of ander bandje uit florida ofzo...geen idee hoe ze heten :(
|
1. Praga Khan vrijdag Werchter 2000 (was toen nog niet zo druk, alle ruimte om te dansen, al donker, zalige lichteffecten, het was precies een grote trip :D).
2. Palinckx in concert bij Plus 15 maart 2003 met lokale artiesten. 3. Underkarl bij Plus 19 april 2003 |
Iced earth - 013 2002
Opeth - W2 2001 |
beste concert zou ik eigenlijk niet zo 1,2,3 weten, wel het verrassendste concert, dat was namelijk intwine in de kade..
ik had me zo beetje een popconcertje voorgesteld, maar het optreden was echt gewoon geweldig, de muziek was niet zoals ik het had verwacht (op het kaartje stond ook Intwine, ft. Roger Idols) kijk dat laatste woordje daarbij denk je toch oew... maar het was echt leuke muziek en een leuke sfeer! Verder vond ik Shandon op Groezrock 2003 heel erg goed, eerst moesten we nog ff in de sfeer komen maar ik stond uiteindelijk toch in de pit! :D Verder zijn alle shows van Mark Foggo die ik tot nu toe heb gezien geweldig geweest, maar dat is vanwege de muziek en hoe ze live klinken --> (y) (y) |
Intwine heb ik nu ook 2 keer gezien en die zijn op het podium toch echt wel goed. Maar ja ze zitten dan ook op de rockacadamie, dan mag je dat van ze verwachten.
Vriend van me heeft nog effe met Roger gepraat, hij heeft eigenlijk ook maar een hekel aan al die schreeuwende meisjes, hoewel het intwine wel een boost heeft gegeven. |
Citaat:
(y) :D :D :D |
Iron Maiden op Wâldrock 2003, het was altijd al een droom van me en ik heb er zeker van genoten. Bruce Dickinson was irl gewoon ook een echte entertainer, en deze mannen zijn echt pro. Bovendien speelden ze veel van mijn favo nrs (Iron Maiden, 2 Minutes to midnight, the trooper, hallowed by the name e.d)
Dus (y) p.s we stonden ook vrij vooraan (ohhhhh) |
interpol op metropolis 2003.
the black keys op pukkelpop 2003. sukilove in de waterput, 4 januari 2003. |
Non Phixion in de Melkweg.
|
Metallica @ Rock Werchter 2003
Misfits @ Patronaat 2003, muzikaal niet geweldig maar het was gewoon vet NOFX @ Melkweg 2002 Less Than Jake, twee keer gezien (Melkweg 2002 & 013 2003), beide keren geweldig Radiohead @ Rock Werchter 2003 <3 |
faith and the muse @ terra gotha VI
|
Tool in de Oosterpoort, vorig jaar.
|
Lit, vorig jaar in melkweg
Maar 10 euro goekoop, en geweldige sfeer (y) |
de flaming lips vorig jaar ofzo in de melkweg, een groot feest, erg toffe band, goede sfeer, en een van de weinige concerte waar ik met mijn zus naar toe was. :)
|
Citaat:
|
meest indrukwekkende:
Idlewild - Doornroosje wat een energie Weezer - Melkweg Smashing Pumpkins - Ahoy : mn grote idolen Jr Ewing - Waterfront : eerste keer dat ik een band zag die de energie van Refused uitstraalde. Foo Fighters - Lowlands 96 phoe zijn er zoveel |
ill nino - 013 2001 / melkweg 2002
staind - pukkelpop 2003 a perfect circle - ahoy 2003 boy sets fire - melkweg 2003 shelter - goudvishal 2002 atreyu - batcave 2003 denk ik. |
Citaat:
|
slayer - tattoo the planet 2001 heersch. :D
|
KoRn @ Glassgow Secc 2002
|
Citaat:
Rosa????? sp liefhebber Of heb ik weer een typfout gemaakt :P |
Citaat:
ja liefhebber ja. :bloos: |
ik denk:
death angel - tilburg iron maiden - waldrock whitesnake - zwolle motorhead - tilburg die 4 hehe |
Machine head op dynamo 97
|
Twijfelgevalltje...
Of Radiohead in nijmegen (2000), OF the Polyphic spree op Lowlands dit jaar, of blur in de pepsi stage.... |
Radiohead - Rock Werchter 2003
Coldplay - Ahoy 2002 Bjork - Rock Werchter 2003 |
U2 in Slane Castle 2001 (komt 18e ook nog een dvd van uit.)
Placebo in de HMH Judas Priest in de 013 Manics in Paradiso |
Muse in de HMH vanwege de nostalgie (eerste concert:D)
Radiohead op Rock Werchter 2003 was echt gewoonweg geniaal Blind Guardian in Rijssen was ook een heerschervaring |
Pink Floyd in Londen, 10 jaar geleden ofzo.
|
Tool - PP 2001
NOFX - Melkweg 2002 Rancid - LL 2003 Offspring - PP 2001 Deftones - HMH 2001 Nile - Kade 2003 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |