![]() |
Quad gestolen :(
(Onder het motto: Baat het niet, dan schaadt het niet ;))
Hallo allemaal, Maandag 3 november is de quad (een Kymko Mx'er) van mijn baas in Den Haag gejat: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/quat2.JPG Gegevens: Verzekeringsplaatje: BMW-378 2003 Framenummer: RFBL2000031500170 Kleur: Geel Heb je deze gezien of wordt hij ergens te koop aangeboden? Bel dan met 070-4400020 (vragen naar manager), 06-54947970 of de politie. Voor de FB's: klik. Als dit topic hier toch niet mag, mag ie dan wel op V&A? |
Oeh mooi :eek:
Mocht ik in de buurt van Den Haag komen, dan zal ik opletten :) (en ach, ik zal in Groningen en Enschede ook opletten) |
Nobel initiatief, maar ik vrees voor weinig resultaten. :)
|
Citaat:
|
Nops...
Wel mooi ding (y) |
Citaat:
|
fucking vet ding :)
|
hoe kan zo'n ding spoorloos verdwenen zijn???
|
ik woon in den haag.. ik zal voor je opletten ;)
|
Citaat:
Tadaa, spoorloos verdwenen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat je versterker of je ESL gejat was ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die dingen zijn cool (maar wel eng).
Nee, ik heb hem niet gezien. |
Citaat:
maar goed, ik zal rondkijken:D |
ander kleurtje drover en niemand die m herkent :confused:
|
Ja, je kan het proberen zoals ik al zei. Maar je zult hem echt niet terugvinden.
|
Citaat:
|
Ik heb hem. :rolleyes:
|
hehe, idd staat er sinds eergister een quad bij in het fietsenhok bij ons op school :cool: :D . Maar ik denk niet dat het hem is want hij is groen (en niet overgespoten groen want het merk zit er ook nog over) en de bekleding op het zadel is versleten.
|
Jammer dat ie is gejat, ik zal zuid-friesland voor je in de gaten houden.
weer een voertuig die de kleuren van s.com vervoeren foetsie :( |
Citaat:
Quad maakte die gekke dingen al in 1957, en hadden ook groot succes met hun versterkers. Ze maakten ook leuke buizendingetjes, en die zagen er een stuk beter uit dan deze quad. |
Quad ESL-63. Meest verkochte elektrostatische luidspreker ooit, ik heb 'm een aantal malen mogen beluisteren, wát een ding :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |