![]() |
Hoe spaar je nagels?
Of hoe heet dat..:p
Ik wil graag mooie iets langere nagels, maar bij mij zien ze er zo vies en niet mooi uit en dan knip ik ze maar weer af. Weet iemand hoe je dat doet?:o |
De randjes die wit horen te zijn, wit maken met nagelpotlood of speciale nagellak, en dan nagelverharder eroverheen :).
|
Herôme nagelverharder gebruiken, die rode..
En in het begin korthouden... |
In ieder geval geen nepnagels (gel of hars o.i.d.) nemen, als je net geen mazzel hebt zit je opgescheept met een nagelschimmel en ben je nog verder naar huis.
|
Geen idee :o Die van mij zien er nooit uit, dus ik heb ze altijd zo kort mogelijk (y)
|
kheb m'n nagels nooit zo lang. gewoon klein wit randje laat maar zeggen :) lange nagels gaan bij mij altijd scheuren en zitten in de weg. m'n nagels zijn trouwens momenteel niet wit :o maar je zou je kunnen schoonmaken met zo'n nagelborstel ding of gewoon wit tekenen met een nagelpotlood
|
schijnt ook in je genen te zitten of je mooie sterke lange nagels kunt hebben of niet. Ik mis die genen ook hoor en daarom hou ik ze gewoon lekker kort (mag toch geen lange nagels voor mn opleiding dus heb ik weer geluk)
|
'savonds en sochtends goed wassen (dat helpt al) en als je ze een tijdje laat groeien, en ze op een bepaalde lengte houd worden ze eigenlijk vanzelf sterker. (Nagel verharder wil werken)
Ik beet toen ik 13 was op mn nagels en ze waren best lelijk dus ik was er zo zat van dat ik ze ben laten groeien (ook voor gitaar enzo) en ik heb nu toch mooie nagels :) Je kunt heus mooie langere nagels krijgen... maar voor sommige mensen zijn ze ook gewoon niet weggelegd. |
Citaat:
|
voor gitaar heb je volgens mij juist korte nagels nodig :)
|
vijlen ipv knippen, knippen is niet goed voor nagels.
nagelriem olie kopen, is beter voor de groei nagelriempjes losmaken schoonmaken met een nagelborsteltje, niet met iets hards dat is dus niet goed voor de nagel niet te lang nagelverharder gebruiken en helemaal herone niet, want daar zit een stofje pferonatine ofzo, en dat zorgt ervoor dat je allergisch kan worden, je nagels te hard worden dat ze juist gaan breken, en t kan zelfs erin branden. zo daar moet je t mee doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |