![]() |
meerdere keren klaarkomen
kan jij meerdere keren klaar komen?
|
is trouwens zowel aan mannen als vrouwen gericht
|
Ja dat kan ik ja ... stuk of 3 a 4 keer achterelkaar :)
|
Yups, behoorlijk vaak.
|
ja
|
*grom* nee. Na een keer is het op, tenzij die ene keer niet helemaal doorzette en "mislukte". Dan kan ik door voor de tweede ronde. Het lukt op zich wel, met wat moeite, kan zelfs een paar keer binnen een kwartier, maar die worden eigenlijk steeds minder lekker, dus dat geldt niet.
Edit: ik heb een aantal soorten orgasmes. Clitoraal lukt altijd, vaginaal komt er ook vaak bij, ehm, nog voor de G plek, bij de ingang zit een heel subtiel plekje, de U plek, en ja, anaal zit ook ergens wel degelijk een orgasmeplek, en dan heb ik nog het baarmoederorgasme. Die laatste heb ik ook eigenlijk wel altijd. Ze komen min of meer tegelijk, lopen in elkaar over. Is dat dan 1 orgasme? Want ik kan er per soort maar eentje hebben. |
Ja.
Iedereen die kan klaarkomen, maar binnen welk tijdsperiode is een 2e... |
Citaat:
|
Hm, ik heb altijd een pauze nodig anders gaat het pijn doen. Maar ik heb het nog nooit echt geprobeerd (mijn vorige vriend had daar ook niet zo'n behoefte aan), dus wie weet.
|
Citaat:
als je bedoelt met gewoon doorgaan; Ja |
nee dat kan ik niet
|
ondertussen al meer dan 1000x klaargekomen denk ik toch zeker wel.
|
Citaat:
|
ja
|
In 1 sessie? Niet dat ik weet.
|
ja is vaak genoeg gebeurd..
|
i wish
|
Citaat:
|
Over het algemeen niet. :o
|
Ja, maximaal vijf keer met tussenpozen van paar minuutjes.
|
Ja, maar niet met 1 erectie (dus geen echt meervoudige ejaculatie, dat is nl met 1 erectie meerdere keren kunnen klaarkomen). Ik moet dus altijd wel weer ff tot 'rust' komen.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Kan het wel, maar het gebeurt niet vaak.
Op een electrische tandenborstel of vibrator gaat het wel heel makkelijk. :o |
Citaat:
|
*realiseerd zich net dat hijzelf de vraag niet heeft beantwoord*
ik kan het mits ik me erg concentreer, wat dan weer het genot verminder, als ik me niet concentreer gaat het eruit en word tie slap maar met een beetje moeite doorgaan, en dan lukt het zo'n 3 keer (dan ben ik te moe om nog ook maar iets te doen) |
Ik kan alles :cool:
|
Lukt me wel alhoewel het dan niet echt meer leuk is. (alhoewel, ligt er ook aan hoeveel tijd er tussen zit. Maar vaak houden we het toch op 2 keer klaarkomen. Een eerste keer om de druk eraf te halen en ervoor te zorgen dat het bij de 2e keer langer duurt :))
Maar ik kan meer als het 'moet' ;) |
van mij "moet" het niet
|
het is 1 keer bijna gelukt, dat het 2 keer binnen eenzelfde penetratiefase lukte. pfff, wat klinkt dat klinisch. nouja, wel kan ik gewoon 2 keer in een kwartier of 10 minuten komen. een paar keer in een uur. 5 keer binnen een halve dag en dan heb ik het wel gehad
|
2 x gelukt om 2 x achter elkaar te komen :evil:
|
Het zou toch niet leuk zijn als iedereen maar 1 keer in zijn/haar hele leven kon klaarkomen he... dus ja.
|
Ik kan het wel, alleen niet altijd ofzo...
Mijn vriend kan het altijd, hij kan echt doorseksen als hij al in klaargekomen. En dan nog een keertje klaarkomen he. had het er nog emt een vriendin over, ze snapte dat niet helemaal, haar vriendje kon dat niet iig. |
Citaat:
|
2 tot 3 is haalbaar; )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hoor.. lukt me wel..
ik ga nu voor de 3x! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we 't ontopic houden :P |
Citaat:
|
Ja, hangt er vanaf hoelang we al bezig zijn, kijk, als ik een vluggertje maak dan doe ik er nog wel een achteraan als ik nog geil ben of als zij meer wil, of als ze me weer geil maakt. Maar ik hoef niet persee 3 à 4 x te komen achter elkaar, ik hou van lang bezig zijn, als mijn partner meerdere malen van mij komt vind ik dat fantastisch, ik hoef niet persee ook zo vaak te komen.
(Denkt terug. Nee nee nee zo vaak zou ik niet overleven) Strictly ontopic: Ja. Met een kleine pauze om van de overgevoeligheid af te komen. Elke volgende keer wordt het voor mij moeilijker om te komen. |
Citaat:
Dus overjoyed.. vertel eens? :D |
Uhm...nee nooit gelukt om twee keer achter elkaar te komen. Bij mij beperkt het zich maar tot 1 keer per vrijsessie.
Maar ik ben wel trots, want ik heb mijn vriendje 2 keer kunnen laten komen, gister, en dat was alleen nog maar in de zee gebeurd (en nu was het gewoon in bed...) Ja, ik ben goed... :rolleyes: |
kheb wel 'n paar minuten nodig om de machines weer draaiend te krijgen, maar daarna kan'k wel gewoon verder hor..
Red ut wel 'n stuk of 5-8 keer.. (moet k wel 'n flinke middag bezig zijn.. ) |
't kan wel maar makkelijk is anders.. liever even 10/15 min pauze ofzo.
|
Citaat:
|
Jow... goed he ;)
|
Nope :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |