![]() |
Dynamo Open Air 2004 in Rosmalen??
Dynamo Open Air gaat wellicht naar Rosmalen
door Gerrit van den Hoven Vrijdag 31 oktober 2003 - Het metalfestival Dynamo Open Air gaat mogelijk naar het Autotron in Rosmalen. Concertorganisator Mojo en Libéma, eigenaar van het Autotron, hebben overeenstemming bereikt over verhuur van een evenemententerrein aan Mojo. De gemeente Den Bosch moet nog wel vergunningen aanpassen, maar Rob Trommelen, mede-directeur van Mojo Concerts in Delft, verwacht geen al te grote problemen. "Er zijn geen omwonenden en de meeste voorzieningen zijn aanwezig." Het terrein biedt volgens Trommelen plaats aan 40.000 toeschouwers. Het is het gedeelte van het Autotron waar nu ook het tennistoernooi wordt gehouden. Trommelen verwacht het eerste Dynamo-festival overigens pas in 2005 te kunnen organiseren. "Als alle vergunningen binnen zijn is het voor 2004 al te laat." Mojo wil ook andere, grote optredens in het Autotron laten plaatsvinden. Trommelen noemt het evenemententerrein uitermate geschikt. Hij wil eventueel ook gebruik maken van de nabijgelegen camping Vinkeloord. Zo kunnen in Rosmalen meerdaagse festivals komen. Massaal bezoek Trommelen is blij dat nu een oplossing in zicht lijkt voor het sukkelende Dynamo Open Air. Het festival begon in 1986 in Eindhoven en groeide uit tot het meest toonaangevende metal- en hardrockfestival van Nederland. In 1994 ontstonden vanwege onverwacht massaal bezoek vanuit vooral Duitsland lange files. Later ging het festival over de kop, waarna Mojo het overnam. In 2001 ging Dynamo in Lichtenvoorde niet door na het uitbreken van mond- en klauwzeer. Brabants festival De jaren daarop kon geen geschikte lokatie worden gevonden. Besprekingen in Nuenen liepen stuk op bepalingen in de nieuwe Flora- en Faunawet. Ook Tilburg ging niet door. Dynamo kon wel naar Delfzijl, maar daar voelt Trommelen niet veel voor. "Dynamo is toch een Brabants festival." Ik vraag me af of we het echt zo positief moeten inzien.... |
als er een skate stage is ben ik misschien wel van de partij, iets wat vreemde lokatie verder ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja lijkt mij ook het is nu november, als je het in juli wil houden heb je nog best wat tijd...
|
vette shit, ben ik binnen 15 minuten met de trein :cool:
maar dit betekent waarschijnlijk wel het einde van de reeks festivals zoals ozzfest en fields of rock. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als waldrock maar doorgaat
|
haha waldrock is niks vergeleken met dynamo
maar ok waldrock is wel gezellig maar dynamo moet in brabant blijven! |
Citaat:
lijkt me wel gaaf, 5 minuten fietsen hiervandaan. |
ik las laatst ergens dat Dynamo 2004 in de Goffert zou zijn, weet alleen niet meer waar dat stond.
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik heb het gehoord en hopen dat het dit jaar ook daadwerkelijk weer eens door gaat.
|
ik ga pas juigen als het mei is en er zijn minimaal 6 bands bevestigd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee goh, tuurlijk is et niet elk jaar duim omhoog
we willen dynamo eind 80 hehe maargoed we zien wel weer, dynamo heeft nog altijd een naam, en als ze er een 3 daags festival kunnen maken met een brute line up dan hoor je mij nie klagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we willen dynamo 88/89
Armored Saint Forbidden Holy Moses Sacred Reich Savatage Sleeze Beez Candlemass Exodus Laaz Rockit Paradox Sabbat Toxik :eek: |
Citaat:
|
!! klopt ruud
fokking Forbidden! |
dynamo vind ik niet koel
dynamo is dood en dat moet maar zo blijven dynamo is verleden tijd |
Citaat:
geen ouwe troep |
Citaat:
|
hehe en dat ook iels
|
Dynamo hoort in Eindhoven :/
Op Dynamo hoort geen Nu-Metal (Dus ook geen ozzfest) Dynamo is niet meer zoals het geweest is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of met the misfits zeke en peter pan net als in '99
|
Citaat:
99 was er slipknot :rolleyes: (Ik weet nog wel dat ik erg beledigd was toen een meneer tegen mij zei: "ik zie het aan je gezicht...jij bent gekomen voor Slipknot. "Ik had gewoon m'n kaartje te vroeg gekocht toen savatage nog niet officieel bevestigd was en ik dus al zeker dacht dat ze kwamen. Helaas deden ze dat niet :( ) |
er is hier ergens op dit forum vast wel een afdeling voor trauma's probeer het daar es zalk zeggen
|
Citaat:
|
Ha, da's op fiets/loopafstand van mijn ouderlijk huis :)
|
ik ga dan liever naar de/het autotron
|
Citaat:
Thumbs up voor de DOA organisatoren (y). |
Citaat:
|
Citaat:
en wel een skatepodium? |
Citaat:
Eindhoven airport en minimaal 2 dagen godver! of in ieder geval in brabant... |
Citaat: