![]() |
De uitdrukking "announcement"
Een announcement, het klinkt leuk, maar snapt iedereen ook wat het precies inhoud?
Nee, niet iedereen snapt het volgens mij. Tuurlijk, de regelmatige bezoekers weten wat het is, maar weten de wat nieuwe bezoekers het ook? Mijn voorstel is om: [ Announcement ] Klik hier voor het beleid om te dopen in: Beleid & regels: Klik hier Duidelijker, simpeler, en in mijn ogen opvallender. En dan wel forumbreed, op alle fora dus. |
Komt nog bij dat [announcement] zowiezo niet mooi staat
|
Citaat:
|
Het kan zelf anders, als ik kijk in template "forumdisplay_announcement":
PHP-code:
PHP-code:
http://www.dynamicdreams.nl/voorbeeld.JPG i.p.v. [Announcement] Klik hier voor het beleid, de regels en veelgestelde vragen |
Vind het een goed idee, zal kijken wat Simon ervan vindt. :)
|
Leuk idee, hoor. :) (y)
|
ja, klinkt leuk, maar ik weet niet of in elke announcement wel 'beleid en regels' te vinden zijn.. op MT en zo staan dr geloof ik handige links in :confused: *zeurt* :)
|
* ongepast *
|
hmm ik vind Aankondiging beter. Announcements worden soms ook daarvoor gebruikt nml.
|
Nederlands. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
announcement is engels en naar mjin mening onduidelijk.. Ik vind eigenlijk dat belangrijk niet dikgedrukt moet zijn, op die manier zullen er meer mensen naar kijken.. Als je Beleid & Regels dan wel dikgedrukt maakt valt het meer op odat het minder vaak voorkomt.. |
Citaat:
|
En wat dacht men van ipv een 'lange' tag ervoor gewoon een dikgedrukte titel en dan bijv. Regels Onzin
Dus geen 'standaard' dingetje ervoor, alleen een dikgedrukte titel (en mss een andere kleur...) |
Citaat:
Ik zit nu op kantoor en dacht net hetzelfde :o Maar dat is idd misschien een beter plan. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kunt het er inderdaad ook gewoon uitslopen en forumbazen vragen het dik te drukken. of rood. of lettertypegrootte 72. |
Ik vind aankondiging niet zown mooi woord eigenlijk.. dan liever beleid®els
|
Citaat:
maar ik vind het een goed punt om dit te veranderen. veel leden zullen inderdaad niet eens weten wat de betekenis van dit woord is. dit is veel duidelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn opmerking is zeker gepast, wat de fuck boeit nou de regels hoe ze staan aangegeven
|
Announcement is kut, inderdaad.
"Bericht van het beheer" "Mededeling" "Beleid & Mededelingen" "Laatste mededeling" Beleid & Regels dekt de lading niet. Aankondiging is ook niet fantastisch. Andere voorstellen? Brainstorm! |
Ik zie dat Simon hetzelfde al zei, maar 'Announcement' betekent heel iets anders dan 'Beleid & Regels'.
Dan zou 't eerder 'Mededeling' of 'Aankondiging' moeten zijn. |
Bekendmaking, bericht.
|
Ik denk dat beleid&mededelingen de lading het beste dekt
|
Beleidsmededeling
|
waarschuwing!
dat klinkt ook wel ok (y) |
Mededeling is het geworden. Als er iemand alsnog een beduidende verbetering heeft, dan kan het later nogmaals aangepast worden.
In ieder geval bedankt voor het idee! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |