![]() |
hoe scheren
hoewel ik al een tijdje mezelf haarvrij probeer te houden, ben ik nog altijd op zoek naar een goede (snelle) en langdurige manier om van dat vervelend schaamhaar af te raken...
iemand suggesties? Bart vb |
gewoon een flinke rol tape eroverheen, en dan aan een deur plakken.
vervolgens de deur dichtgooien. verder heeft het weinig te maken met seksualiteit, eerder met lichaam&gezondheid ;) |
vraag je vader's grasmaaier
|
Ja, laat ik hem eens naar L&G doen.
Ontharingscrème werkt trouwens best goed. :) |
moet je hormonen gaan slikken :rolleyes:
|
nee, een grote bos wordt weer helemaal 'het' in 2004
|
Citaat:
Goed, ontharingscreme werkt dus niet:) |
Citaat:
Epileren :p :evil: |
Citaat:
|
Ben ook wel benieuwd naar de tips...
Van scheren krijg ik vaak bultjes en dus jeuk, enneh, ontharingscrème kun je dan weer niet op je schaamlippen gebruiken, tenminste, dat lijkt me niet echt goed. |
op pinkpop hebben we een jongen z'n benen met schuurpapier geschoren. 4 weken glad.
op lowlands met ducktape. toch nog altijd 3 weken. Citaat:
|
Bij epileren en waxen blijft het duidelijk langer weg dan bij scheren; met ontharingscreme ietsjes langer als je het meerdere malen hebt gebruikt.
En metalgirl: ontharingscreme mag best op de buitenste schaamlippen, maar dan wel goed opletten dat je het niet ín je krijgt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
en met wat epileer je dan?
|
Je bent een vent. Haal jij echt alles weg? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds kort ook het harsen en epileren uitgevonden en Damn wat is dat geweldig. Ok, harsen is niet echt prettig, maar goed te doen, en het resultaat is langer, geen vervelende stopels of bultjes meer...
Epileren gebruik ik om de haartjes die met het harsen zijn blijven zitten weg te halen. Met het geheel misschien een uurtje bezig. En de pijn valt best mee. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en van welk merk koop je dan dat hars spul. ik heb het nl van veet gekocht en dat doet echt rete pijn, en het ging nog bloeden ook! niet erug prettig dus! en onharingscreme van veet werkt ook voor geen meter! :mad:
|
Ik had van die kleine hars/wax strips van vete. speciaal voor bikinilijn en gezicht enzo.
een beetje verwarmen, erop doen, en in een keer naar je toe trekken. Als je eht langzaam gaat doen pijnig je jezelf alleen maar meer. Het door iemand anders laten doen (moeder/vriendin) kan ook helpen. En dat het af en toe een heel klein beetje bloed is volgens mij heel normaal. Je lichaam vind het echt neit prettig als die haren er in een keer uit worden getrokken. |
Citaat:
ontopic: Ontharingscreme werkt wel als je het niet erg vind dat het na een paar dagen wel weer zachtjes aan te zien is. En het is makkelijker dan scheren voor de meeste lokaties. |
Citaat:
maar hoe vaak doe je dat? en waxen is vaak niet zo'n goed idee, bij mij ging het ook wat bloeden en na 2 dagen had ik nog duidelijk rode bultjes.. |
Na het scheren afspoelen met ijs koud water, dat voorkomt bultjes en jeuk!
|
Citaat:
|
gebruiken jullie wel eens een ladyshave bij het scheren?
|
mmm, ik vind harsen toch het best: blijft 2 maanden weg :) het odet alleen wel *(^#$&pijn das wel een groot nadeel
over ontharingscreme ben ik niet zo tevreden, het is zon gedoe, het stinkt, en na 5 dagen kun je opnieuw beginnen:| |
ik ben zo blij dat ik geen vrouw ben :|
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
voor alle mannen die hun balheer scheren maar dat is mijn mening |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |