![]() |
Zwanger?
Hmm ok ik zal het ff uitleggen...
Ik ben nu zo'n 2 maand aan de pil, heb vorige week woensdag ofzo mijn laatste pil van de strip gehad, maar ben ff verdergegaan met nieuwe strip omdat mun vriend zaterdag bleef slapen. Ik heb t/m zondag doorgeslikt... De vorige keer werd ik meteen de volgende dag ongesteld. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld... Stel ik me aan of is er een mogelijkheid dat ik zwanger ben? We vrijen zonder condoom omdat ik aan de pil ben... |
Ik denk dat het nog redelijk vroeg is om je zorgen te maken. Meteen ongesteld worden op de dag nadat je je laatste pil hebt geslikt is ergens ook vreemd, want dat is dan nog binnen de tijd dat je nog een volgende pil had kunnen slikken om je menstruatie nog verder uit te stellen.
Als je je zorgen maakt zou ik even de huisarts bellen om het voor te leggen, maar het lijkt mij dat je nog niet heel laat bent. |
Meestal word je pas 2 of 3 dagen nadat je de laatste pil hebt geslikt ongesteld.. dus maak ej maar geen zorgen.
|
Ik wil je niet bang maken, maar de pil is pas na 3 maanden echt 100% veilig. Uit je verhaal hoor ik dat je net 2 maanden aan de pil bent. De eerste week na de menstruatie ben je het meeste vruchtbaar. Toen je gemeeschap had was het al je 3de tot 4de week. Het is heel erg dubbelstrijdig en daarom kan ik je geen duidelijk andwoord geven. Ga alleen niet lopen stressen, want dan (als je niet zwanger bent) wordt de menstruatie uitgesteld. Ik zou het nog even uitstellen, want sommige meisjes/vrouwen worden pas na 3 dagen ongesteld. Zoals ik al zei: het is erg dubbelstrijdig. Doe rustig aan en mocht het zo zijn dat je wel zwanger bent, is er genoeg opvang voor je. Maar als je abortus wil denk er goed over na....het is een grote ingreep. Succes meid!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is maar 1 fabrikant die de pil met de naam Microgynon 30 verkoopt, er zit ook maar 1 bijsluiter in het doosje. Of heb je nog een ander soort van bijlage van je dokter of aptheek erbij gekregen? |
Mja ook hoort deze vraag eigenlijk in het grote piltopic, op Lichaam en Gezondheid, dus daarom sluit ik dit topic. Ik wil nog wel graag ff antwoord hebben van Heartbeat13, daarom wil ik vragen of je dat in het piltopic wil doen. :) Of anders via PM. xx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |