![]() |
hackers
Mijn vriend is gehackt geworden. Ik heb de ip-adres van de hacker kunnen traceren. Nu is mijn vraag: Als ik naar DOS ga, en ik typ "tracert ip-adres" dan krijg ik een heleboel informatie over de provider ec... als ik met tracert nu een ander ip-adres intik, en als ik dan identiek hetzelfde informatie krijg, kan ik er adn vanuit gaan dat dit hetzelfde persoon is?
|
Citaat:
2. Leer nederlands: "identiek hetzelfde informatie". 3. Dat zou kunnen |
Citaat:
Add.: Is de hostname ook hetzelfde? |
Wat klinkt dat cool he... Hacken...
Ik weet niet of je wel eens een hacker te werk hebt zien gaan, maar die houdt zich echt niet bezig met "jouw vrienden hacken worden" (whatever you mean by that)... |
Misschien bedoelt hij dat zijn vriend hacker is geworden :confused:
|
Laten we de discussie over het hacken achterwege laten, maar gewoon on-topic blijven? Over het verschil tussen hacken en cracken hebben we het al regelmatig uitvoerig gehad.
Zijn Nederlands is niet al te best, maar moet iedereen daar op reageren? 1 persoon is meer dan genoeg lijkt me zo... |
Hoezo is hij gehackt?
Wat is er gebeurd? En als je z'n IP hebt mail je naar z'n ISP dat hij een hack poging heeft gedaan... |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat geeft hem wel voldoening dast hij iets goed gedaan heeft :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
enige! :nono:
|
Citaat:
|
Xs4all zal er wel degelijk iets aan doen (om maar een voorbeeld te noemen), ander providers die hun netwerk hackvrij noemen, zullen dat ook absoluut doen en moeten doen.
|
sommige providers blokeren ook het traceren van ip's, wat zou kunnen betekenen dat je gewoon twee keer naar de info van een routertje van jouw of de hacker z'n provider zit te kijken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe ben je achter het IP-adres gekomen als ik vragen mag, aangezien een beetje hacker dat niet zo maar achterlaat. Misschien dat je dadelijk met een heel verkeerd IP naar een provider stapt.
|
Citaat:
(dat heb ik wel vaker, dat de lettervolgorde totaaaal verkeerd is :)) |
Citaat:
|
Citaat:
Bier werkt wel eens (nee, niet op je handen of toetsenbord, gewoon naar binnen gieten) |
Citaat:
nee hij zei boven al iets over tracert dus ik denk dat hij daar mee heeft zitten vervelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik houd jou verantwoordelijk voor echt foute producten die ik in de toekomst ga maken, na jouw advies te hebben opgevolgd ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En 2 flessen wodka is echt niet te doen, geloof mij maar. Vooral niet op het biertempo... |
Citaat:
MSN => profiel Wel een duur geintje dat cyberzuipen hehe...moet ik daarna wel ergens lam gaan lopen doen, want is zonde van het dronken zijn ;) |
1 fles vodka op biertempo kan wel, maar is slecht voor de gezondheid van jou (en je omgeving :p )
Ik zie de relatie alleen niet met het topic ;) |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Sure, maar dit topic gaat niet veel meer worden. ;)
Topicstarter heeft antwoord op haar vraag, neem ik aan. Het topic heeft ook een te slechte basis voor een interessante discussies over de ethiek van Hackers en Crackers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |