![]() |
hellup!
Heej, ik hebeen discussie met mn mama en mn tante, ik dacht dat een hondenneus nat is doordat hij deze zelf nat likt. Mijn moeder en tante dachten weer dat de neus 'van binnen uit' nat wordt. Nu is mjin vraag dus: hoe komt die hondenneus nat? Misschien beetje dom maar wil de discussie winnen :p
|
we hebben een gedeelte van dit forum dat flora en fauna heet, ga daar heen svp.
|
ik wilde ff snel antwoord daarna mag hij gesloten worden, maakt me verder niet uit.
|
hier zullen weinig mensen je het antwoord vertellen denk ik.
|
Het gebeurt vanzelf, niet omdat ie t likt dacht ik.
|
Volgens mij hebben je moeder en tante gelijk
|
nou:( achja voordat ik martin gaus heb gesproken blijft het nog lichtelijk onduidelijk;)
|
Het lijkt me logisch. Bij katten is hun neus ook nat, en ik heb onze kat niet constant aan haar neus zien likken.
|
Ik dacht dat de neus van een hond nat wordt om dezelfde reden dat wij mensen gaan zweten, om je lichaam koel te houden.
Van binnenuit lijkt mij dan het meest logische ja. |
Dat komt van binnenuit.
|
Ik heb nog nooit een hond zijn neus zien likken, dus ik denk dat je de discussie gaat verliezen...
|
My God, dat je je dat afvraagt :D
Volgens mij ist idd 'van binnenuit' jah.. |
liklik
|
het is maar waar je over gaat discussieren natuurlijk :o
|
honden en katten zweten door hun neus en tong
ziedaar je antwoord lekker boeie ook |
Jij hebt ongelijk.
|
Citaat:
|
van binnenuit. :)
|
Honden kunnen niet overal zweten zoals wij mensen omdat ze bijna overal haar hebben. Daarom is de enige manier om te zweten woor de tong en neus! :)
|
Citaat:
Een hond met een natte neus is iig vaak gezond, als de neus droog is, dan kan ie ziek zijn (anders ook wel, denk ik, maar goed). Maar goed, 't hoort idd op F&F. Geen enkel excuus is goed genoeg om hem toch op DK te mogen posten. :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |