![]() |
PJ Harvey
Beste allemaal,
Ik heb al de nodige cd's van PJ Harvey, en vraag mij af of dat gekke mens nog eens naar ons Kikkerlandje wil komen. Die stem, die emotie, prachtig... Weet een van jullie of ze nog op tour gaat? Ik ben niet zo thuis in de achtergrond van PJ, vandaar. Haar muziek is echter geweldig... *gaat maar eens meer achtergrond info zoeken* Als iemand een antwoord heeft op deze vraag...GRAAG. Dank u allen |
Ze heeft in Augustus op Lowlands en Pukkelpop gestaan. Zal dus nog wel even duren.
|
Jeps dat weet ik. Maar ik was destijds niet in dit Kikkerlandje...Dus vroeg me af of ze nog ging toeren dit jaar, maybe next year?? Want kan geen tourdates voor Europa vinden...
|
Ze heeft ook meegedaan op de Desert Sessions 9 en 10 cd.
Dus samen met een par van de qotsa leden. |
weet ik, die heb ik al gehoord! De laatste Dessert Session met QOTSA frontman...jeps I know!
|
Daar klinkt ze alleen nog mysterieuzer dan ze al is...heel cool!
|
Kijk gewoon op de site duuuuuude.
|
Heeft DUDE gedaan maar die gaat maar tot september 2003....dus heeft DUDE niets aan.
(please don't call me dude) |
PJ <3
Eerste impressie van nieuwe nummers op lowlands optreden was heel goed.. Ik denk dat ze in de lente wel een keertje langs komt. |
Ik wil ze wel bestellen voor een avondje bij mij thuis, instore optreden :P Gna....zal wel cool zijn....
|
ik stel voor dat het woord 'kikkerlandje' niet meer gebruikt word in dit topic.
ze is goed ja. |
Citaat:
|
heb geen idee.
maar ze is wel ontzettend hip. <3 |
Ik kan er niets aandoen dat wij nu eenmaal in een Kikkerlandje leven.
Heb overigens zojuist 2 cd's van PJ gekocht. - Dry - To Bring You My Love (stories from the city) had ik al.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ze snel in Nederland komt, op Lowlands vond ik haar echt super, en ik denk dat het met allemaal fans nog veel gaver is! |
kvind hem ook erg goed!
Placebo trouwens ook hoor :P The Dancer!! Aaaaah |
ze schijnt toen voor de festivals een korte stop gemaakt te hebben, en is nu weer verder gegaan met het maken van de nieuwe cd :)
ben daar wel erg benieuwd naar |
weet je wat ik grappig vind dat de vriend van m'n zus harvey heet......ghem ghem.... righhttttt :p ;) :s :) :D
|
PJ Harvey is cool ja.
|
The Truth is no words.....
PJ is cool! |
Ik stond vooraan bij haar optreden, op Lowlands. Ik kende alleen vaag wat liedjes, maar ik stond op de Foo Fighters te wachten ;) .
Ik vond het erg cool. Stoere chick, coole stem, leuke nummers. (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |